mijn sims 4 start niet op

door lievevanroekel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: mijn sims 4 start niet op

Champion

Hey @1q90axpdmazk,

 

Vaak ontstaat dit probleem als je een verouderde versie van Origin gebruikt. Het advies is dan om een nieuwe versie te downloaden of automatische updates van Origin in te schakelen. 

 

Als je hier zou willen aangeven welk besturingssysteem je gebruikt (Windows of MacOS) en als het even kan ook welke versie? Hoe meer informatie jij geeft hoe beter we je kunnen helpen. 

 

Als je het probleem al hebt opgelost, meldt dat dan alsjeblieft ook even.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 101 van 109 (1.834 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

Als ik op hervatten klik laat hij niet meer

Bericht 102 van 109 (997 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

Dan gaat toch alles wat je hebt gedaan weg??):

Je huizen, poppetjes, je verhaal relaties stamboom alles

Bericht 103 van 109 (997 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @SIMSVERA,

 

Mijn advies is om de suggesties die hier eerder werden gedaan voorlopig niet uit te voeren. Het klopt dat een aantal hiervan schade kan toebrengen aan je spelvoortgang.

Zou je in een nieuw te stellen vraag jouw probleem uiteen willen zetten?

 

Edit: Als je een foutcode ziet zou je die dan hier willen aangeven. stuur desnoods een DxDiag.txt mee bij een volgende reactie. Hier lees je hoe je een DxDiag.txt kunt maken: 

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter we je hier kunnen helpen. 

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 104 van 109 (988 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

De Sims 4 is net geupdate en nu start hij bij mij ook niet. Als ik in Origin op 'spelen' klik wordt origin klein, zie ik even het laadrondje draaien, en gaat vervolgens Origin weer open zonder dat de Sims 4 gestart is. Ik heb alle eerder genoemde stappen geprobeerd, mods heb ik niet, ik heb de Sims 4 map een nieuwe naam gegeven, cache is leeg, het spel gerepareerd, en alsnog start hij niet. Ik heb een Macbook Air. Een paar dagen geleden heb ik nog sims gespeeld en ik heb intussen geen nieuwe programma's gedownload, dus aan de computer zelf kan het denk ik niet liggen. Kan ik nog iets doen? Ligt het probleem bij de update en moet ik gewoon wachten op een nieuwe?

Bericht 105 van 109 (928 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

Champion

Hey @Kaevog,

 

Sorry dat ik jouw bericht nu pas beantwoordt. 

Waarschijnlijk tussen de wal en het schip belandt. Zou je willen aangeven welke MacOS versie je gebruikt? 

Hier kan je lezen waar je jouw versie kunt vinden: De modelnaam en het serienummer van een Mac vinden - Apple Support (NL)

Als je wat verder door scrolt kan je lezen hoe je de specificaties van jouw MacBook Air kunt vinden. 

Als je van al die onderdelen een schermopname zou willen maken, kan ik je beter helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 106 van 109 (757 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

Het probleem heeft zichzelf opgelost. Ik heb een tijdje gewacht, na een paar weken was er een nieuwe update en daarna werkte het spel weer. Toch bedankt voor het antwoord!

Bericht 107 van 109 (748 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

Bij mij staat 'opstarten is niet mogelijk deze hardware ondersteunt De sims 4 niet', wat te doen?

Bericht 108 van 109 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

Champion

Hey @jackjunestan,

 

Zou  je kunnen aangeven met welk systeem jij De Sims 4 zou willen spelen.  Of beter, maak je gebruik van een Windows pc, een MacOS of console. Meldt als het even kan ook de specificaties van jouw systeem.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 109 van 109 (423 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen