Re: mijn sims 4 start niet op

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

ik heb alles gedaan wat jullie hebben gezegd maar het lukt nog altijd niet. als ik de sims opstart komt er een melding:  origin loopt momenteel niet zorg dat origin terug loopt voor je de sims 4 kan spelen. weten jullie wat ik moet doen? 

Bericht 31 van 109 (1.475 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★★ Expert


Dit betekend dat Origin niet draait, @saar7227. Je dient de Origin cliënt eerst op te starten en bent aangemeld, voordat je De Sims 4 pas gaat opstarten.


Groetjes.


Bericht 32 van 109 (1.467 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

@RealSimmor0 @saar7227 

 

He kan soms ook betekenen dat Origin wel draait, maar dat er nog wat tijdelijke bestanden op de computer kunnen staan die ervoor zorgen dat de computer denkt dat Origin niet draait. 

 

Dit is op te lossen door de cache (de tijdelijke bestanden) te legen en de computer opnieuw op te starten.

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Jason.png
Bericht 33 van 109 (1.454 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★ Novice

Hoi,

Bij mij is het probleem iets anders, maar komt het op het zelfde neer:

Mijn Origin start gewoon normaal op, Maar op het moment dat ik de sims 4 aanklik krijg ik wel zo'n laadrondje naast mijn muis, maar na een paar seconden is dat weg en ben ik automatisch terug in origin. Ik heb mijn laptop al opnieuw opgestart en opnieuw ingelogd op origin. Ik wil alleen liever niet al mijn mods verwijderen..

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Bericht 34 van 109 (1.375 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★★ Expert


Hallo @Lotjeh_xx,

Als je spel niet opstart, vastloopt of al snel afsluit, dan kan dit betekenen dat het spel beschadigd is, je computer niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen, of bepaalde software verhinderd de goede werking van De Sims 4 als de Origin cliënt.

Voer de basisstappen uit: Maak de cache leeg, hernoem De Sims 4 map en repareer het spel via Origin.
De links hiervoor staan vermeld in eerdere reacties.

Modificaties veroorzaken meestal dit soort problemen, zonder als het spel is bijgewerkt en/of er een uitbreiding werd geïnstalleerd.


Zou je nog kunnen laten weten of het gelukt is?

Groetjes.


Bericht 35 van 109 (1.366 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

★ Novice

Hoi Lotjeh_xx

de 50/50 methode is geen beginnen aan

en redelijk DOM.

wat je kan doen is je laatst gedownloade mod’s

testen door telkens er 1 van te verwijderen en spel proberen op te starten, start het op? Zet je je pas verwijderde mod terug, en zo vind je makkelijk het probleem bestand, als je in je downloads van je pc gaat kan je makkelijk via je datum kijken welk laatst gedownload is. Want vaak kloppen de datum’s niet in de mods map omdat ze gaan staan op datum laats gewijzigd van de maker. Ik heb zo het probleem gevonden van mijn spel. Soms download je een mod van sims 3 zonder het gezien te hebben, veel succes !

Bericht 36 van 109 (1.363 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★ Novice

Het spel start weer opnieuw op, dank jullie wel! Ik en nu alleen tegen een nieuw probleem aangelopen... Ik kan niet op sims of dieren klikken. Je ziet de naam wel verschijnen, maar krijgt geen spelopties (Interacties, outfit wijzigen etc) Weet iemand daar toevallig wat over?

Bericht 37 van 109 (1.322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

Hey @Lotjeh_xx,

 

Je kunt proberen om de Mods en CC uit te schakelen, of je kunt door middel van wat cheats proberen om de Sim te resetten:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/how-to-reset-stuck-and-unresponsive-sims-in-the-sims...

 

Vergeet niet om eerst De Sims 4 te repareren via Origin door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor Repareren.

Jason.png
Bericht 38 van 109 (1.315 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★★ Expert
Inderdaad, @Naomidebruyne14! 25% of 10% zal ook nog gaan. Echter, stuk voor stuk terugzetten is beter.
Als je ene deel van 50% teruggezet wel het spel nog laat starten, kan het andere deel dit niet meer doen. Dan dien je nog in kleinere delen, of pers stuk zo moeten nagaan.
Waarom zou je 1000 of 100 stuks aan modificaties hebben?

Is het je nog gelukt, @Lotjeh_xx?
Bericht 39 van 109 (1.275 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★ Novice

Dankje,

ik ga dit nu uitproberen hopen dat het lukt!

Bericht 40 van 109 (1.194 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen