Re: mijn sims 4 start niet op

door lievevanroekel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mijn sims 4 start niet op

★★★★ Novice

als ik sims 4 wil opstarten op alle mogelijkheden dan gaat die laden en dan start hij niet op Angry

Bericht 1 van 109 (36.104 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

Daar kan het inderdaad aan liggen, verwijderd de mods om te zien of dat een verbetering geeft.

 

Je kunt ook het volgende probere:

 

-  Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"

-  Ga naar Documenten > Electronic Arts

 

Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst.  Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 109 (37.264 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team
De oorzaak van dit probleem hangt er een beetje vanaf welke foutmelding je te zien krijgt en wat er precies gebeurt.

Als je een zwart scherm te zien krijgt en De Sims 4 sluit direct af, kan het te maken hebben met de systeemvereisten. In sommige gevallen krijg je een foutmelding te zien die ons een idee geeft van wat er aan de hand is. Laat ons weten welke foutmelding je te zien krijgt.

Repareer in ieder geval het spel in Origin door met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor Repareren.

Plaats hier ook een DxDiag zodat wij deze kunnen controleren:

https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Jason.png
Bericht 2 van 109 (35.990 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★ Novice
verlies je dan je voortgang
Bericht 3 van 109 (35.984 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team
Nee, het spel repareren heeft geen invloed op jouw vooruitgang.
Jason.png
Bericht 4 van 109 (35.975 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★ Novice
HELAAS het heeft niet geholpen het probleem is dat er ook geen foutmelding komt kan het mischien liggen aan custom content
Bericht 5 van 109 (35.970 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

EA SPORTS FC Team

Daar kan het inderdaad aan liggen, verwijderd de mods om te zien of dat een verbetering geeft.

 

Je kunt ook het volgende probere:

 

-  Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"

-  Ga naar Documenten > Electronic Arts

 

Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst.  Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.

 

Jason.png
Bericht 6 van 109 (37.265 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★★ Novice
heel erg bedankt Jason je hebt me goed geholpen ook al duurde het lang
Bericht 7 van 109 (35.955 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

★★★ Newbie

Ik heb ook problemen met het opstarten van de sims 4 maar ik wil niet al mijn mods laten verwijderen.

Kan het niet op een andere manier?? Of moet ik wachten totdat de sims 4 WEER een nieuwe update heeft? : l

Bericht 8 van 109 (33.542 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie
Hier ook een probleem met opstarten..
 
Ik heb de sims 4 + huisdieren + vampieren. Maar nu kan ik helaas niet meer in de bassis werelden van de sims 4. hierdoor kan ik niet verder aan mijn opgeslagen spel. Het lijkt wel alsof hij deze basis niet meer mee pakt tijdens het opstarten. Maar bij mij orgin staat deze wel in mijn game bibliotheek. Ook is het voor mij niet mogelijk om een nieuw spel te beginnen. tijdens het creeeren van een nieuwe sim is deze gewoon onzichtbaar?
 
Het spel opnieuw opstarten helpt niet, lapop opnieuw opstarten ook niet.
 

 

Bericht 9 van 109 (33.508 Weergaven)

Re: mijn sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@Fenixjehond Je kunt proberen te achterhalen welke mod het probleem geeft door ze allemaal te verwijderen en ze een voor een toe te voegen.

 

@TanjaMartenss Probeer eens De Sims 4 via Origin te repareren door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor repareren. 

Jason.png
Bericht 10 van 109 (33.402 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen