mijn sim houdt het eten voor de peuter vast waardoor de peuter geen eten krijgt

door sophiemarit
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mijn sim houdt het eten voor de peuter vast waardoor de peuter geen eten krijgt

★★★ Newbie

Mijn sim houdt het eten voor de peuter vast waardoor de peuter geen eten krijgt. De sim pakt het eten wel maar krijgt het niet los van zijn handen en geeft het niet aan de peuter. Hierdoor verhongert hij waardoor hij uit huis wordt geplaatst. Ik speel de sims 4 op een Mac. Iemand enig idee voor een oplossing?

Bericht 1 van 3 (491 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn sim houdt het eten voor de peuter vast waardoor de peuter geen eten kri

★★★★★ Expert


Hallo @sophiemarit,

Ervaar je dit alleen bij deze peuter of nog anderen? Komt dit alleen voor bij dezelfde Sim die je peuter vasthoud en daarbij je peuter laat verhongeren?

Werk De Sims 4 bij als je dit nog niet gedaan hebt.

Heb je al eens geprobeerd om de map De Sims 4 in je Documenten te hernoemen en daarna je spel te repareren?


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (484 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn sim houdt het eten voor de peuter vast waardoor de peuter geen eten kri

★★★★★ Expert


Hallo @sophiemarit,

Ervaar je dit alleen bij deze peuter of nog anderen? Komt dit alleen voor bij dezelfde Sim die je peuter vasthoud en daarbij je peuter laat verhongeren?

Werk De Sims 4 bij als je dit nog niet gedaan hebt.

Heb je al eens geprobeerd om de map De Sims 4 in je Documenten te hernoemen en daarna je spel te repareren?


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 3 (485 Weergaven)

Re: mijn sim houdt het eten voor de peuter vast waardoor de peuter geen eten kri

★★★ Newbie
heeft inderdaad gewerkt! thanx! de sims 4 map hernoemd, spel opnieuw opgestart, de map mods en saves van de oude map sims4 gekopieerd naar de nieuwe map sims 4. et voila.
Bericht 3 van 3 (424 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help