Re: mijn pc zegt dat de sims al draait

door Phantomlover1717
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: mijn pc zegt dat de sims al draait

★★★★★ Expert


Heb je misschien je Documenten verplaatst, @Troelnl? Is er een bepaald programma dat zich hiermee kan bemoeien?
Die je echt dient afgesloten hebben, of zelfs hebben verwijderd.
Deel je Documenten map soms met andere gebruikers, in een netwerk, met programma's of diensten? Ga na dat je Documenten lokaal worden bewaard.
Had je al geprobeerd om door een nieuwe Windows gebruikersaccount met administrator rechten aan te maken, vervolgens hiermee aan te melden of je het spel gestart krijgt?

Problemen met downloaden en download blijven steken kunnen vaak opgelost worden door de cache leeg te maken, overige programma's helemaal af te sluiten en een bekabelde internetverbinding te gebruiken.
Deel je soms je EA / Origin account? Ben je aangemeld met je EA / Origin account op meerdere apparaten en/of diensten?

De Origin in-game als de FPS teller kun je beter uitgeschakeld laten.

De extra optie is voor de mensen die een upgrade naar Windows 10 hebben uitgevoerd vanuit een andere bestaande Windows versie.
Het is mogelijk dat deze upgrade pas later problemen geeft.
Ook bepaalde Windows 10 updates kunnen verkeerd zijn gegaan voor bepaalde Windows onderdelen en die problemen pas later worden opgemerkt.


Bericht 11 van 16 (501 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn pc zegt dat de sims al draait

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Nou, dat zal het dus waarschijnlijk zijn. Mijn documentenmap zit gekoppeld aan one drive en staat dus wel lokaal, maar synchroniseert dus. Zelfs als ik dat handmatig kill en uit zet gaat dat fout.
Bericht 12 van 16 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn pc zegt dat de sims al draait

★★★★★ Expert
@JochemTAH Zoals ik al aangaf: "Alle andere programma's en vensters helemaal afsluiten, deze kunnen mogelijk de goede werking van het spel verhinderen en zijn vast overbodig." Geen verbetering? Verwijder het programma dan. Of gebruik Windows schoon opstarten.
Bericht 13 van 16 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn pc zegt dat de sims al draait


@RealSimmor0 wrote:

  • Extra optie:
    1. Ga naar de standaard locatie waar De Sims 4 je spelvoortgang bewaard in je Documenten.
    2. Rechtsklik er op en kies voor Eigenschappen.
    3. Ga naar tabblad Delen en klik op de knop Delen....
    4. In de net verschenen venster Bestandsindeling, selecteer je Iedereen uit de lijst en daarna klik je op de knop Toevoegen.
    5. Gebruiker Iedereen wordt toegevoegd aan deze lijst.
    6. Wijzig de waarde onder Machtigingsniveau naar Lezen/Schrijven.
    7. Bewaar de wijzigingen, door op de knop Delen te klikken.
    8. Sluit al de resterende vensters en probeer het spel nog eens op te starten.

Zorg dat je dit ook doet op TS4.exe & TS4_64.exe die staan in het pad:
C:\Program Files(x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin
(of een variatie op dat pad, ook wel waar het spel geinstalleerd is).

 

Bron: https://sims4.crinrict.com/eng/2015/08/game-already-running/


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 14 van 16 (451 Weergaven)

Re: mijn pc zegt dat de sims al draait

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik heb dit probleem namelijk ook sinds twee dagen geleden. Ik heb mijn computer opgeruimd en anti virus scans gedaan, in de hoop dat het dan terug zou werken. Maar nee. Ik heb de tips geprobeerd die u hier genoteerd heeft, maar niets helpt. Ik kan mijn spel ook niet repareren want ik kan er namelijk niet op drukken omdat mijn spel aan het draaien is, volgens origin. 

Bericht 15 van 16 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn pc zegt dat de sims al draait

★★★★★ Expert
Wordt De Sims 4 dan vermeld in Taakbeheer, @christinasimmerr?

Je dient de basisstappen hebben gedaan. Gebruik je ook de laatste versie van De Sims 4?


Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Via een nieuw aangemaakte Windows gebruikersaccount met Administrator rechten, je gaan aanmelden en nog maals proberen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026923/windows-10-create-a-local-user-or-administrator-acc...

Gegevens van een programma kan je beter lokaal opslaan, niet via een online opslag dienst. Ook programma's die automatische reservekopieën maken kunnen voor problemen zorgen. Al deze zullen ook de nodige systeembronnen bezet houden, die beter kunnen gebruikt worden voor zwaardere programma's, zoals De Sims 4.


Groetjes.
Bericht 16 van 16 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help