Re: mijn game werkte niet

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

mijn game werkte niet

★★★ Newbie

Beste

 

Mijn game werkte niet meer dus ik heb dingen geprobeerd waardoor ik nu alles kwijt ben en helemaal van niets moet starten. Dat wil zeggen dat alle spellen die ik had opgeslagen weg zijn. Ik weet niet hoe ik het terug kan krijgen en ik weet niet eens of dat wel kan. Zou u misschien eens willen kijken of u het terug in mijn game krijgt want ik wil niet helemaal opnieuw starten.

Bericht 1 van 6 (359 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn game werkte niet

Champion
@Belgian_girl_xx Speel je soms met modificaties? Dan raad ik je aan om de map leeg te halen en de inhoud even elders op je computer te stallen. Bijvoorbeeld in een map op je bureaublad.
Start je spel nogmaals en test of je game wel werkt. Zo niet verwijder dan ook eens het bestand 'localthumbcache.package' uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Zodra je je game opnieuw start maakt het spel een nieuwe 'schone' versie aan.
Als al deze stappen niet werken dan zal je toch moeten gaan denken aan een reparatie van je game via Origin.
Na de reparatie kan je overwegen om de eventuele modificaties terug te plaatsen. Doe dat beetje bij beetje en test na ieder keer of je spel nog werkt.
Zorg er voor dat je bij het testen je spel niet opslaat maar zonder "save" verlaat.
Veel succes

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (334 Weergaven)

Re: mijn game werkte niet

★★★★★ Expert
Kan je vermelden welke dingen hebt gedaan, @Belgian_girl_xx? Heb je zomaar bestanden verwijderd, zonder eerst deze gegevens veilig te stellen? Spelvoortgang die aangepaste inhoud bevat, kan worden verwijderd, als deze niet meer geschikt is bij de installatie van een nieuwe versie van De Sims 4.
Verwijder alle achtergebleven aangepaste inhoud. De basisstappen opvolgen Nagaan dat De Sims 4 is bijgewerkt. Vervolgens De Sims 4 schoon starten en met een nieuw Sim of huishouden gaan testen.


Groetjes.
Bericht 3 van 6 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn game werkte niet

★★★ Newbie
@Trismagistos Bedankt voor je hulp maar ik heb het probleem opgelost en het lag daar niet aan. Maar nogmaals bedankt.
Bericht 4 van 6 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn game werkte niet

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Bedankt voor je hulp maar ik heb het probleem ondertussen zelf al opgelost. Maar nogmaals bedankt.
Bericht 5 van 6 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn game werkte niet

★★★★★ Expert
Was dat gedaan met de vermelde stappen hier, @Belgian_girl_xx?
Bericht 6 van 6 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help