mijn coins zijn opeens weg

door ahmedd-1802
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mijn coins zijn opeens weg

★★★ Newbie
Hallo, ik had vandaag met transfers en spelen 9.3k coins behaald maar toen k na een uurtje ging kijken had k nog maar 139 coins over ik heb niks gekocht of iets gedaan opeens weg ik heb eerder gelezen als je regels overtreed mail krijgt maar ik heb ook geen mail gekregen Hoe zou ik mijn coins terug kunnen krijgen heb er hard voor gewerkt? Met vriendelijke groet
Bericht 1 van 4 (489 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn coins zijn opeens weg

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hallo @ahmedd-1802,

 

Ik kan dit niet verder voor je onderzoeken of de coins niet op jouw account terugzetten, je kunt wel contact opnemen met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (503 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn coins zijn opeens weg

EA SPORTS FC Team

Hallo @ahmedd-1802,

 

Er staan op dit moment geen sancties op jouw account, als je geen mail hebt ontvangen kunnen we aannemen dat je de regels niet hebt overtreden.

 

Soms komt het voor dat er een kleine vertraging zit tussen het krijgen/uitgeven van de coins. Mogelijk gaf het spel meer coins dan dat je daadwerkelijk had omdat je de coins al had uitgegeven. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (469 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn coins zijn opeens weg

★★★ Newbie
Hallo jason
Ik had de 9.3k al gekregen en ik heb ook niks uitgegeven ik keek ik had 9.3k en na ong een uur had k nog maar 100 coins over terwijl ik niks erop had gedaan en ik heb zr ook niet meer teruggekregen
Zou ik het terug kunnen krijgen?
Mvg
Bericht 3 van 4 (457 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn coins zijn opeens weg

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hallo @ahmedd-1802,

 

Ik kan dit niet verder voor je onderzoeken of de coins niet op jouw account terugzetten, je kunt wel contact opnemen met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 4 van 4 (504 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help