legacy editie verwijderen

door karo1213
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

legacy editie verwijderen

★ Novice

Toen ik in December mijn sims 4 heb geüpdatet, gaf die aan dat ik de legacy editie moest downloaden. Ik heb dat toen gedaan. Maar sinds heb ik problemen gehad. Ik had twee expansion packs gekocht en 1 daarvan is university en die kan ik dus niet spelen omdat die blijkbaar niet werkt met de legacy editie. Ik kan ook niet meer op de online galerij en al mijn vorige bestanden zijn allemaal weg. 

Ik ben dan gaan kijken wat ik nodig had om zonder de legacy editie te kunnen en er stond dat ik IOS 10.8 nodig had. Ik heb de IOS 10.10.5 op dit moment dus ik snap niet hoezo ik dan de legacy editie nodig heb, maar toen ik de sims wou spelen gaf die aan dat ik die moest downloaden. 

En ik wil die editie nu eens proberen te verwijderen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Er staat nergens een verwijder optie bij die editie. 

 

Kan iemand mij uitleggen waarom ik die legacy editie nodig heb en hoe ik die verwijder?

Bericht 1 van 2 (983 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: legacy editie verwijderen

EA SPORTS FC Team

Hey @karo1213,

 

Ik heb jouw topic verplaatst naar het De Sims 4 forum.

 

Het ding is dat Apple een update uitgebracht heeft met Metal. Niet alle Macs kunnen Metal ondersteunen en dat is waarschijnlijk de oorzaak waardoor je De Sims 4 Legacy versie hebt. 

 

Je kunt de Legacy versie niet verwijderen aangezien je De Sims 4 niet kunt spelen op de Mac. Hier lees je meer over De Sims 4 Legacy versie:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710

Jason.png
Bericht 2 van 2 (959 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help