Re: kan persoonlijke instellingen 1 niet opslaan

door rowanmilo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

kan persoonlijke instellingen 1 niet opslaan

★★★ Newbie

hallo mensen,

 

Ik kan sinds kort mijn persoonlijke instellingen 1 niet opslaan. Ik ben met mijn account niet meer ingesteld als actief omdat hij die instellingen dus niet kan opslaan. Als ik tussen de bestanden onder het kopje verwijderen kijk, staat er nergens een bestand dat persoonlijke instellingen 1 heet. Ik kan dit bestand dus ook niet verwijderen. Zou top zijn als iemand mij kan helpen.

 

Bij voorbaat dank,

Rowan

Bericht 1 van 3 (518 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: kan persoonlijke instellingen 1 niet opslaan

EA SPORTS FC Team

Hey @rowanmilo,

 

Je kunt ook de opgeslagen data van FIFA verwijderen (zorg ervoor dat je eerst een backup maakt) op de Xbox en het daarna nogmaals proberen.

 

Op deze manier is het Persoonlijke Instellingen 1 bestand ook weg en wordt er een nieuwe aangemaakt wanneer je FIFA weer opstart. 

 

Wel vreemd dat Persoonlijk Instellingen 1 niet te vinden was bij Aanpassen > Profiel > Verwijderen.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (405 Weergaven)

Alle reacties

Re: kan persoonlijke instellingen 1 niet opslaan

★★★ Newbie

Ik speel trouwens op de xbox one

Bericht 2 van 3 (516 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan persoonlijke instellingen 1 niet opslaan

EA SPORTS FC Team

Hey @rowanmilo,

 

Je kunt ook de opgeslagen data van FIFA verwijderen (zorg ervoor dat je eerst een backup maakt) op de Xbox en het daarna nogmaals proberen.

 

Op deze manier is het Persoonlijke Instellingen 1 bestand ook weg en wordt er een nieuwe aangemaakt wanneer je FIFA weer opstart. 

 

Wel vreemd dat Persoonlijk Instellingen 1 niet te vinden was bij Aanpassen > Profiel > Verwijderen.

Jason.png
Bericht 3 van 3 (406 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help