Re: kan niet online kan geen multiplayer meer spelen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

kan niet online kan geen multiplayer meer spelen

★★★ Newbie

Sinds een PC crash na installatie nieuw moederboord en harde schijf  kan ik geen multiplayer meer spelen ( online ) werkt niet meer

verder doen de misie's het wel en staat alles verder goed , hele week al bezig geweest om de oorzaak te achterhalen maar zonder succes.

EA help ingeschakeld maar tot nu toe geen bericht terug gehad.alle testen en online zelf hulp al gedaan, niets helpt.

zijn er ook ander battlefield survers of kan je alleen bij origin terecht?

 

Bericht 1 van 2 (668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: kan niet online kan geen multiplayer meer spelen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @anutsgaszs,

 

De EA servers zijn alleen via het spel zelf te bereiken, de servers zijn online en ik kan ook zonder problemen spelen. We moeten dus onderzoeken waar de oorzaak ligt.

 

Hier wat tips:

 

- Zorg ervoor dat alle VPNs zijn uitgeschakeld.

- Controleer de netwerkinstellingen van jouw netwerkkaart (update de drivers, schakel proxy en vpn uit)

- Maak een directe verbinding met jouw router door een kabel direct aan te sluiten van jouw router naar jouw router/modem. Zorg ervoor dat er niets anders tussenzit zoals extenders/extra routers/powerplugs/etc. 

- Voer een Clean Boot uit van Windows om te zien of het probleem wordt veroorzaakt door andere programma's (vergeet niet om de computer hierna normaal op te laten starten)

 

Aan de hand van jouw MsInfo zie ik dat firefox vaak crashed en dat jouw BIOS 'verouderd' is (neem hiervoor contact op met ASUS)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (833 Weergaven)

Alle reacties

Re: kan niet online kan geen multiplayer meer spelen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @anutsgaszs,

 

De EA servers zijn alleen via het spel zelf te bereiken, de servers zijn online en ik kan ook zonder problemen spelen. We moeten dus onderzoeken waar de oorzaak ligt.

 

Hier wat tips:

 

- Zorg ervoor dat alle VPNs zijn uitgeschakeld.

- Controleer de netwerkinstellingen van jouw netwerkkaart (update de drivers, schakel proxy en vpn uit)

- Maak een directe verbinding met jouw router door een kabel direct aan te sluiten van jouw router naar jouw router/modem. Zorg ervoor dat er niets anders tussenzit zoals extenders/extra routers/powerplugs/etc. 

- Voer een Clean Boot uit van Windows om te zien of het probleem wordt veroorzaakt door andere programma's (vergeet niet om de computer hierna normaal op te laten starten)

 

Aan de hand van jouw MsInfo zie ik dat firefox vaak crashed en dat jouw BIOS 'verouderd' is (neem hiervoor contact op met ASUS)

Jason.png
Bericht 2 van 2 (834 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help