kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

door Crowfather89
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

★★★★ Novice

hallo,

 

ik heb een probleem met mijn BF1 spel.

elke keer als ik BF1 wil spelen komt er een bericht tevoorschijn dat ik een UI update uit moet voeren, waarop ik meteen op update klik.

daarna begint het spel te downloaden maar komt niet verder dan 86% of 96% en blijft daar hangen. ( wachten heeft geen nut want heb al eens 5 uur gewacht en het ging geen 1% vooruit)

ik kan de update afbreken maar moet de update dan toch weer downloaden om online te kunnen spelen, en dat wil dus niet lukken.

alsjeblieft help me met mijn probleem. ik heb het spel verdomme net een week en ik kan al niet spelen.

 

ik heb al vanalles geprobeerd:

spel/origin verwijderen en opnieuw installeren

naar updates checken 

alle updates verwijderen en opnieuw laten installeren

het spel laten repareren ( wat ook niet werkt, want na 100% word de reparatie niet afgerond en blijft hangen net als de update in de in game menu )

de profsave verwijderd

alles als admin uitvoeren

mijn GPU is up to date 

mijn windows 10 is up to date 

 

ik weet nu gewoon niet meer wat ik zou moeten doen om dit te kunnen fixen, ik heb er al uren in gestopt om het zelf te proberen te fixen maar dat is me dus niet gelukt

 

help!!! Frown

Bericht 1 van 11 (621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

 

 ik voeg nog even een DxDiag bestand aan mijn post toe. mischien helpt dat.

ik hoop dat er iemand is die me kan helpen 


 

Bericht 2 van 11 (602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

EA SPORTS FC Team

Uit jouw DxDiag blijkt dat jouw computer Battlefield 1 makkelijk aan kan. Het probleem dat het hebt kan mogelijk veroorzaakt worden door de Origin Cache bestanden of door een virusscanner/firewall. Probeer daarom jouw Origin Cache te verwijderen en een Clean Boot van Windows uit te voeren.

 

Origin Cache verwijderen:

 

Spoiler

-  Verwijder eerst Origin van uw computer.

 

-  Open "Deze PC" en ga naar C:/

-  Druk op de ALT knop op het toetsenbord om het menu weer te geven

-  Ga naar Weergeven

-  Selecteer verborgen items weergeven

 

-  De map ProgramData is nu zichtbaar.

-  Open de map ProgramData

-  Open de map Origin en verwijder alles behalve LocalContent

-  Houdt de Windows logo knop op het toetsenbord ingedrukt en klik op de R knop

-  Typ AppData in en druk op enter

-  Open de map Origin en verwijder alle bestanden en mappen

-  Ga naar de Local map in AppData en verwijder daar ook alles in de Origin map

 

-  Om er extra zeker van te zijn dat de tijdelijke bestanden verwijderd zijn, kunt u het programma CCleaner gebruiken.

Clean Boot van Windows 10:

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Jason.png
Bericht 3 van 11 (582 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Hey jason, 

 

ik heb gedaan wat je me als mogelijke oplossing gaf en probeerde de origin cache te verwijderen, maar ik kon niet alle mappen/bestanden verwijderen.

 

dus heb ik m'n pc opnieuw opgestart en heb getest of het spel weer werkt. maar er is niets veranderd.

 

ik kon deze mappen/bestanden niet verwijderen:

Customboxartcache

downloadcache

logs

guardfile

 

is het mogelijk dat jullie mijn pc tijdelijk even onder controle hebben en kunnen kijken wat er mis is?

of doen jullie zoiets niet? dat lijkt me een optie die wel effectief zou kunnen zijn

 

MVG Mark van der Velden

 

EDIT: ik kon het spel de eerste week wel spelen ( ik weet niet of dat dit belangrijk is maar ik dacht ik geef zo veel mogelijk informatie )

en het probleem kwam ik voor het eerst tegen toen ik aan het spelen was in het weekend en het spel ineens crashte, daarna kon ik ineens niet meer spelen

 

 

 

Bericht 4 van 11 (577 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

EA SPORTS FC Team

Welke melding kreeg je te zien wanneer je die bestanden probeerde te verwijderen?

 

Andere mogelijke oplossingen zijn:

 

1. Origin > Applicatie-instellingen > Diagnostische gegevens > Downloaden in veilige modus instellen

 

2. Origin en Battlefield opstarten als administrator (rechtermuisknop en "Als administrator openen")

 

C:\Program Files (x86)\Origin\Origin.exe

C:\Origin Games\Battlefield 1\bf1.exe

 

3. Controleer jouw thuisnetwerk

Jason.png
Bericht 5 van 11 (569 Weergaven)

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

ik merk net dat ik origin af had moeten sluiten toen ik die gegevens wou verwijderen.

de gegevens zijn nu verwijderd zoals het hoort, maar het spel werkt nog steeds niet Frown

 

ik snap er niks van. ik heb net een herstel van mijn pc gedaan maar dat werkt ook niet, nu is m'n pc wel weer helemaal leeg maar het probleem is nog niet verholpen jammer genoeg

 

EDIT: de repair funktie werkt nu in ieder geval wel weer, dus dan is er wel een ding verholpen. 

nu de game zelf nog

Bericht 6 van 11 (565 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

EA SPORTS FC Team

Dat is inderdaad wel heel vreemd, had je ook jouw PC direct aangesloten op jouw router door middel van een kabel en de poorten open gezet?

 

Zorg ervoor dat je extenders/powerplug adapters/extra routers etc. er tussenuit haalt. Mocht dit niet helpen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk.

Jason.png
Bericht 7 van 11 (554 Weergaven)

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

had een probleempje met het in voeren van mijn gegevens bij de helpdesk, maar ik heb het alweer opgelost, en heb m'n bericht verwijderd

Bericht 8 van 11 (547 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

★★★★ Novice

oh ik zie net dat jullie contact met mij opnemen. ik zie heel vaak dat ik zelf moet bellen. dat is nog eens klantvriendelijk.

Bericht 9 van 11 (544 Weergaven)

Re: kan geen MP spelen ivm UI update en repareer funktie die niet werken

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Hallo, 

 

ik zie net dat er wat mailtjes naar me gestuurd waren en er gevraagd werd hoe het met mijn probleem van BF1 ging.

ik heb tot nog toe alles gedaan wat de klantenservice me aan opties gaf, maar niets heeft geholpen.

ik heb de hoop een beetje opgegeven, ik heb het gevoel dat ik mijn 40€ in de prullenbak heb gegooid, ik heb hooguit 6-7 uurtjes kunnen spelen.

marja ik weet niet meer wat voor informatie ik nog moet geven of wat ik er nog aan zou kunnen doen, maar er werd verteld dat als die opties die me gegeven werden niet werkten dat er waarschijnlijk verder niets meer aan gedaan kon worden.

 

ik hoop nog een reactie te krijgen die mijn probleem met BF1 op kan lossen. maar ik verwacht van niet

 

MVG Mark van der velden

Bericht 10 van 11 (513 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help