Re: inloggen met zelfde account als xbox

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

inloggen met zelfde account als xbox

★ Novice

Hallo mijn naam is Stan.

Sinds 2015 heb ik een ea account dat toen is aangemaakt voor het spel fifa 15 op de xbox one later heb ik ook 16,17,18 en nu Fifa 19 gekocht

Ieder jaar probeer ik in te loggen op de Web-App en lukt dat mij niet er staat altijd dat ik geen FUT Club heb nu ben ik er kort geleden achter gekomen dat ik op een ander account van mezelf terechtkom met dezelfde Email dit account dus.

toch wil ik graag op de Web-App kunnen dus zoek ik nu al een tijdje naar oplossingen, Ik heb al geprobeerd de email van dit account te veranderen maar er staat steeds dat ik het al te vaak heb geprobeerd en het later moet proberen dat staat er al een maand.

Dus is er iemand die een oplossing weet en/of me hiermee kan helpen?

mijn Ea ID op de xbox is fifa20032003 en op dit account dus Hoffie0485

 

MVG: Hoffie0485

Bericht 1 van 4 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: inloggen met zelfde account als xbox

EA SPORTS FC Team

Okay dat is wel vreemd, in dat geval moeten we jouw account onderzoeken en zien wat er aan de hand is. Ik kan dit helaas niet voor je doen, ivm gevoelige gegevens etc. maar onze helpdesk kan je hierbij helpen.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (260 Weergaven)

Alle reacties

Re: inloggen met zelfde account als xbox

EA SPORTS FC Team

Hallo @Hoffie0485,

 

Als je deze melding te zien krijgt, kan het zo zijn dat er al een ander Origin account bestaat met dat mail adres. Via FIFA kan je erachter komen met welk mail adres je in hoort te loggen.

 

Ga naar Aanpassen > Online Instellingen > EA Account > Mail adres en log in bij de Apps met dat mail adres. Heb je geen idee wat het wachtwoord was? Reset dan jouw wachtwoord.

Jason.png
Bericht 2 van 4 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: inloggen met zelfde account als xbox

★ Novice

ik weet dat ik het goede email adres gebruik aangezien het dezelfde is die fifa zelf aangeeft als ik bij ea account kijk,

maar als ik met dat email adres inlog op de web app staat er dat ik geen fut club heb en kom ik dus op het account terecht waarvan ik nu dit bericht verzend 

Bericht 3 van 4 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: inloggen met zelfde account als xbox

EA SPORTS FC Team

Okay dat is wel vreemd, in dat geval moeten we jouw account onderzoeken en zien wat er aan de hand is. Ik kan dit helaas niet voor je doen, ivm gevoelige gegevens etc. maar onze helpdesk kan je hierbij helpen.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 4 van 4 (261 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen