Re: ik kan geen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ik kan geen

★★★ Newbie

ik kan geen oorlogsfabriek aanklikken(bouwen) in C&C3, wel tibirium rafinaderijen baraks en energiecentrales. Dit is pas sinds ik C&C opnieuw heb geinstalleerd op 12 december 2018.

 

Bericht 1 van 8 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ik kan geen

Hero

@EA_Jason

@dgpw

Er heeft al iemand hetzelfde probleem vermeld op het Command & Conquer forum... maar ik heb geen idee waar het aan kan liggen :-\

 

https://answers.ea.com/t5/C-C-The-Ultimate-Collection/Command-amp-Conquer-3-won-t-let-me-build-the-w...


Like a lot of people helping out around this place, I am a volunteer, not an EA employee. I'm just here to help. If my answer helped you, please give XP. And if an answer solved your problem, be sure to accept it as solution.
I will not help with game questions sent as private messages; those questions belong on the boards where everyone can see my answers.

In thread bekijken

Bericht 5 van 8 (243 Weergaven)

Alle reacties

Re: ik kan geen

EA SPORTS FC Team

Zou je willen proberen om C&C 3 te repareren via Origin? dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op het spel te klikken en te kiezen voor Repareren. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen

★★★ Newbie

Na reparatie via Origin was het resultaat helaas precies hetzelfde.

Zijn er nog andere mogelijke oplossingen?

Bericht 3 van 8 (257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen

EA SPORTS FC Team

Ik kan het nog even aan @Nyerguds en @DarkBanishing vragen, het zijn Heroes die C&C wat vaker spelen dan ik Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 8 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen

Hero

@EA_Jason

@dgpw

Er heeft al iemand hetzelfde probleem vermeld op het Command & Conquer forum... maar ik heb geen idee waar het aan kan liggen :-\

 

https://answers.ea.com/t5/C-C-The-Ultimate-Collection/Command-amp-Conquer-3-won-t-let-me-build-the-w...


Like a lot of people helping out around this place, I am a volunteer, not an EA employee. I'm just here to help. If my answer helped you, please give XP. And if an answer solved your problem, be sure to accept it as solution.
I will not help with game questions sent as private messages; those questions belong on the boards where everyone can see my answers.
Bericht 5 van 8 (244 Weergaven)

Re: ik kan geen

★★★ Newbie

Bedankt voor je antwoord EA Jason.

Na alles te hebben uitgevoerd helaas toch nog hetzelfde resultaat. Het ligt volgens mij aan de grafische chip (AMD Radeon HD 6650M) in combinatie met de laatste Windows update.

Bericht 6 van 8 (221 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen

EA SPORTS FC Team

Ik kan je niet helpen met de GPU, maar misschien kan je de update terugdraaien?

Jason.png
Bericht 7 van 8 (217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan geen

Hero

Dat hebben we met de Intel HD problemen ook moeten doen...


Like a lot of people helping out around this place, I am a volunteer, not an EA employee. I'm just here to help. If my answer helped you, please give XP. And if an answer solved your problem, be sure to accept it as solution.
I will not help with game questions sent as private messages; those questions belong on the boards where everyone can see my answers.
Bericht 8 van 8 (212 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen