Re: ik heb een aankoop gedaan maar hij zegt dat ik niet betaald heb

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ik heb een aankoop gedaan maar hij zegt dat ik niet betaald heb

★ Novice

dus ik heb de sims 4 paranormaal gekocht en ook betaalt want de 9,99 euro is van men pas gehaald maar op origin zegt ie dat ik hem niet heb en ik kan niet normaal contact met origin zelf krijgen dus moet het maar zo, maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen want men geld is weg maar ik heb niet gekregen voor wat ik betaald heb

Bericht 1 van 3 (360 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb een aankoop gedaan maar hij zegt dat ik niet betaald heb

★★★★★ Expert
Onderwerpen die te maken hebben met een technisch probleem van Origin, zullen beter hier thuishoren: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl


Als het product werd gekocht via Origin, dan zal je moeten wachten tot je aankoop / bestelling is verwerkt, wat meestal rond de 36 uren kan duren, @LBtopgames. Geduldig afwachten dus.
Het product wordt automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account, waarmee je de aankoop / bestelling hebt gedaan. Zorg dat je van te voren bent aangemeld met de juiste Origin / EA account.
Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist, dat dient geregistreerd zijn op dezelfde Origin / EA account.

Heb je ook gecontroleerd dat je het product kan gebruiken op jouw computer? Diens systeemeisen vind je hier: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-paranormal-stuff-pack#st...
Mocht je soms "De Sims 4 Legacy Editie" moeten gebruiken, dan wordt dit product daardoor niet ondersteund.

De Nederlandstalige helpdesk is gesloten en daardoor niet telefonisch bereikbaar.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb een aankoop gedaan maar hij zegt dat ik niet betaald heb

Community Manager (retired)

Hey @LBtopgames ,

 

Ik heb de discussie even naar het Origin gedeelte verplaatst. Ik zag wat andere betaal problemen van anderen over de week. Is de betaling uiteindelijk wel doorgegaan?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen