Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

icon wissels 3 niet mogelijk

door mjc7180
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

icon wissels 3 niet mogelijk

★ Guide

Ik heb zojuist 3 taken volbracht en daarmee 3 icon wissels 3 verdiend.

Nu wil ik ze in een SBC stoppen, maar ik kan ze nergens kiezen, alleen de icon wissels 1 en 2.

Niet op de xbox, maar ook niet in de app.

Graag snel oplossing van het probleem, want eventuele goede spelers kan ik weer in een tijdelijke sbc stoppen.

Als EA niet reageert, graag reactie van andere mensen die dit ook hebben of weten hoe dit op te lossen.

Elke keer in-uit Fifa helpt ook niet.

Bericht 1 van 6 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: icon wissels 3 niet mogelijk

★ Guide
@EA_Neil stond al in mijn probleem, dat het zowel op de app als op de xbox was Standard smile
Heb het nu op een andere manier voor elkaar gekregen. Het lukte mij wel om de speler te selecteren met positie en nationaliteit, toen kwamen ze wel naar voren. Maar dus niet als ik ze zoek op icon wissels. Nu nog steeds niet, net gekeken.

In thread bekijken

Bericht 3 van 6 (167 Weergaven)

Alle reacties

Community Manager
Hey @mjc7180,

Sorry om te horen dat dit niet lijkt te werken. Apart dat hij ze wel van 1 en 2 laat zien maar niet van 3. Kun je ons laten weten welke van de wissels je probeert te doen. Is dit voor de 84+ pack?

Gebeurt dit ook op de web/companion app of op zowel de app als in-game?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 6 (181 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Guide
@EA_Neil stond al in mijn probleem, dat het zowel op de app als op de xbox was Standard smile
Heb het nu op een andere manier voor elkaar gekregen. Het lukte mij wel om de speler te selecteren met positie en nationaliteit, toen kwamen ze wel naar voren. Maar dus niet als ik ze zoek op icon wissels. Nu nog steeds niet, net gekeken.
Bericht 3 van 6 (168 Weergaven)

Community Manager
@mjc7180,

Bedankt voor het laten weten en sorry dat ik daar overheen gelezen had! Het is erg standaard dit te vragen dus ik ging net iets te snel.

Apart maar blij dat het gelukt is. Had je toevallig ook 'zeldzaam' aan staan in het filter tezamen met de wissels?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 6 (157 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Guide
@EA_Neil nee, dat filter niet
Bericht 5 van 6 (144 Weergaven)

Community Manager
@mjc7180,

Bedankt! Ik wilde dit dubbel checken omdat daar wat problemen mee waren.

Ik zal kijken wat ik door kan sturen om te zien of meer tegen dit probleem aan zijn gelopen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help