Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

icon swaps

door danibosman88
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

icon swaps

★ Novice

hallo ik heb nu alle icon swaps gedaan maar kom er 5 te kort voor de icon 91+ pack hoe kan dit ?

Bericht 1 van 6 (135 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: icon swaps

Community Manager

Hey @danibosman88 ,

De Icon wissels zijn onder verdeeld in 2x 9 wissels (met een totaal van 18 per serie) die te verkrijgen zijn in verschillende periodes van meerdere weken. De eerste 9 waren zo uit mijn hoofd voor 26 maart te verkrijgen en de tweede set van 9 nu tot het einde van deze serie. Mocht je pas na die periode begonnen zijn met het verzamelen van de icon wissel spelers dan zul je voor deze tweede serie helaas niet meer dan 9 kunnen verzamelen omdat de eerste 9 van de set niet meer te verkrijgen zijn.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 6 (125 Weergaven)

★ Novice

ah das jammer heb fifa 21 net erna gekocht wou graag zon 91+ icon pack doen Wil super graag pele 😀

Bericht 3 van 6 (119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@danibosman88,

Zeker een goede keuze! Na deze set zullen er hoogstwaarschijnlijk meer icon wissel series verschijnen waar je dus vanaf het begin mee bezig kunt. Net als de vorige zullen deze waarschijnlijk ook per 9 verspreid worden zodat iedereen genoeg tijd heeft zoveel mogelijk te halen.

Omdat we weten dat niet iedereen weekend league speelt kun je er eentje missen voor de hoogste beloning. Misschien dat er toch iets tussen zit voor 9 wissels dat je ook tof vindt zoals een mid-icon of Ashley?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 6 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

ik wil eigenlijk supergraag pele hoop dat hij in een icon swap zit of dat ik hem pack maar ik baal wel dat ik niet de 91+ icon pack kan doen 😢

Bericht 5 van 6 (111 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@danibosman88,

Snap ik volkomen! Hopelijk dat je deze volgende keer zo kunt behalen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (108 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help