huis niet in kunnen

door LisaXzoe
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

huis niet in kunnen

★ Novice

Ik kan gewoon in bouwen enz alles doen, maar zodra ik wil spelen en het is geladen kan ik het huis niet in. Mijn sims kunnen wel lopen rondom het huis lopen maar de muren blijven omhoog staan. Waardoor ik het huis niet in kan. Wisselen van verdieping lukt ook niet. Ik heb al mijn mods al verwijderd en de game meerdere malen gerepareerd

Bericht 1 van 2 (1.475 Weergaven)
0 Kudos

Re: huis niet in kunnen

★★★★★ Expert
Zou je de basisstappen eens kunnen doen, @LisaXzoe?:

De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Vervolgens de cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk dit helpartikel hoe je dat kan doen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Hierna ga je het spel repareren. Rechtsklik op het spel in je spelbibliotheek van de Origin cliënt en de optie "Repareren" kiezen.
Test of je probleem is opgelost, met door een nieuwe Sims of huishouden te maken. Ook kan je eentje gebruiken die standaard meekomen met het spel.

Je dient alle overige, nog openstaande software die je hebt draaien volledig af te sluiten. Het is mogelijk dat deze de goede werking van De Sims 4 kunnen verstoren.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (1.457 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help