Re: hoe kan ik de sims updaten

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

hoe kan ik de sims updaten

★★ Newbie

Hoe met ik mijn Sims 4 update en waar kan ik zie of ik de laatste update heb gedaan.

Bericht 1 van 3 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hoe kan ik de sims updaten

Champion
@rozannatolle Onderin je startscherm van de Sims zie je een nummer staan dat nummer is de versie waar je mee speelt. Op 17 november is de laatste update geweest en die heeft de volgende nummers meegekregen: PC: 1.68.156.1020 / Mac: 1.68.156.1220 Console: versie 1.34.

Hier kan je het nog eens nalezen: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-nov-17-2020

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: hoe kan ik de sims updaten

★★★★★ Expert
Hallo @rozannatolle,

De Sims 4 zou automatisch worden bijwerkt, zodra je de Origin cliënt hebt gestart. Mocht hierom gevraagd worden, aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Start eens met de Origin cliënt opnieuw te starten.
Je kan handmatig een spel van Origin bijwerken door er rechts op te klikken en dan "Update game" te kiezen.
Onderin het hoofdmenu van De Sims 4 zou de huidige versie moeten staan.

Zorg dat je dust verbonden ben met het internet en de Origin cliënt ongehinderd toegang tot het internet heeft.


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help