Re: help sims 4 doet raar

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

help sims 4 doet raar

★★★★★ Novice

ik merk als ik de sims 4 aan het spellen ben dat mijn sims vast staan 

gebeurd best vaak en dan moet ik me spel opslaan en afsluiten de game repareren 

en daarna weer opstarten dit doe ik 2a 3 keer op een dag is best veel vind ik

 

ook heb ik soms dat als ik dingen opgeslagen heb dat ik het dan kwijt ben

en is het nergens terug te vinden wat ik heel vervelend vind

 

heb laatst ook 1x gehad dat ik iets opgeslagen had een nieuw huis dat ik net gebouwd had

moes de sims weer repareren en opnieuw open  en dat ik wel de nieuwe familie zag maar geen huis

in de wereld map klikt op de familie om die te laden en na het laden stond het huis er toch nog in

 

kunnen jullie mij helpen om te zorgen dat ik weer normaal de sims 4 kan spelen 

want vind het nu wel heel vervelend worden dat het niet goed wil werken 

 

mvg mariska

Bericht 1 van 6 (1.335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: help sims 4 doet raar

EA SPORTS FC Team

De drivers voor de videokaart zijn al bet wel oud, maar ze deze gpu wordt niet meer ondersteund door AMD. Met andere woorden, er zijn geen nieuwere drivers.

 

In de MsInfo staat dat Windows problemen heeft met het updaten. Zorg ervoor dat je de laatste updates van Windows hebt geïnstalleerd. 

 

Je kunt ook nog proberen om De Sims 4 in laptopmodus te draaien ( ... > Spelopties > Beeld > Laptopmodus aanvinken), Origin en De Sims 4 uit te voeren als administrator en als dat niet lukt, kan je een nieuwe administrator account aanmaken voor Windows en het daarmee proberen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (1.341 Weergaven)

Alle reacties

Re: help sims 4 doet raar

EA SPORTS FC Team

Met de UO Trace die je plaatste is niets mis en ik denk niet dat het aan de verbinding ligt.

 

Dit soort problemen kunnen voorkomen wanneer je mods gebruikt of wanneer er bijvoorbeeld iets mis is met de cache (er zijn nog andere oorzaken maar daar kunnen we later naar kijken).

 

Probeer dus eerst de mods te verwijderen (verwijder ze allemaal) en leeg de cache van Origin

Jason.png
Bericht 2 van 6 (1.314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: help sims 4 doet raar

★★★★★ Novice

cache is leeg bij mij en heb nog nooit mods gebruikt dus daar kan het dan niet aan liggen

Bericht 3 van 6 (1.312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: help sims 4 doet raar

EA SPORTS FC Team

Zou je voor mij dan een DxDiag willen plaatsen?

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Jason.png
Bericht 4 van 6 (1.306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: help sims 4 doet raar

★★★★★ Novice

heb me laptop in de tussentijd ook naar de fabrieksinstellingen gezet en daarna alle software en hardware geupdate 

daarna alleen origin erop gezet en de sims 4 maar is nog steeds niet opgelost

Bericht 5 van 6 (1.284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: help sims 4 doet raar

EA SPORTS FC Team

De drivers voor de videokaart zijn al bet wel oud, maar ze deze gpu wordt niet meer ondersteund door AMD. Met andere woorden, er zijn geen nieuwere drivers.

 

In de MsInfo staat dat Windows problemen heeft met het updaten. Zorg ervoor dat je de laatste updates van Windows hebt geïnstalleerd. 

 

Je kunt ook nog proberen om De Sims 4 in laptopmodus te draaien ( ... > Spelopties > Beeld > Laptopmodus aanvinken), Origin en De Sims 4 uit te voeren als administrator en als dat niet lukt, kan je een nieuwe administrator account aanmaken voor Windows en het daarmee proberen. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (1.342 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help