geen geluid

door maikelbruls1509
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

geen geluid

★★★ Newbie

Goedeavond,

 

Ik heb vandaag voor de 100e x gebeld ofzo in het afgelopen jaar,

Ik heb veel problemen met lagg.. Heb uc trace gedaan bekabeld dmz ip adres alles al geprobeerd uiteindelijk ziggo de deur uit gestuurd kpn in huis genomen.. poorten enz weer open gegooid en guess what heb nog problemen..  Account wissel gehad met de beloofte ik zou alles van untradeable terug krijgen en ea acces etc. hier akkoord mee gegaan nieuw account gemaakt n na 3 weken is t overgezet geworden... problemen zijn er nog en al mijn items en ea acces nooit terug gekregen..  

Vandaag weer gebeld om wille dat ik geen geluid heb bij fifa.. is nie de eerste x afgelopen 2 maanden vaker. heb ik met een mannetje van jullie aan geluidsinstellingen gezeten van xbox toen was t weer even opgelost. 2e x hielp dit niet. account gegevens verwijderd  en powercycle xbox.. maar het probleem blijft zich voor doen.. steeds met powercycle lost het wel weer even op maar ik ben niet van plan mijn xbox kapot te laten geraken... ea komt niet met een oplossing. hoezo geen verrassing. Zo veel ellende maar geen hulp dit frustreert mij mateloos dan vraag je voor op zijn minst n compesatie en ja hoor word een dikke vinger na je gestoken.... Wilt Ea wel de mensen helpen of enigzinds n goed gevoel geven ik betwijfel t???

 

Vind dit echt zo slecht,  jaren lang speel ik fut nooit problemen en nu is 18 er en niks anders dan problemen???? en maar steeds het wijzen van t vingertje na andere ziggo kpn eigen xbox..

 

los van feit dat ik er zelf veel in pomp qua geld betaalde ik er 90 euro voor voor n spel dat niet werkt??? vind dit diep triest ea.. SCHAAM JE!.

En dan uit de packs ook niks krijgen uiteraard...

 

ik ben dit gewoon zo zat en eis gewoon oplossing of wat dan ook iets waar ik iets aan heb waar ik verder mee kan..

 

 

 

Bericht 1 van 2 (925 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen geluid

EA SPORTS FC Team

Goedeavond,

 

Voor problemen met het geluid kan je het beste controleren wat de oorzaak is van dit probleem. Ik weet namelijk niet hoe je alles hebt ingesteld en hoe jouw apparatuur op elkaar is afgesteld. 

 

Probeer iets simpels zoals het geluid op 2.1 zetten en de Xbox direct aan te sluiten op de TV met HDMI en het geluid via HDMI te laten lopen. Stel de TV ook in op 2.1 en kijk of het zo werkt. Werkt het nog niet? Neem dan contact op met Xbox voor de geluidsinstellingen. 

 

Ik zie dat je vaak contact hebt gehad met onze helpdesk voor meerdere problemen. Je kunt altijd nog proberen om met jouw account op iemand anders zijn Xbox te spelen met een andere disc om te zien hoe het daar werkt. Zo sluit je bijna alles uit, de verbinding, geluidssysteem, disc, Xbox, etc. Mocht het daar wel werken, dan weet je zeker dat het niet aan het account ligt. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (905 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help