geen geluid bij BFV

door shadowmaster662
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

geen geluid bij BFV

★ Novice

Hallo, iedereen

 

Ik heb een probleem met het geluid van de game, toen ik had geinstalleerd deed alles prima, toen had ik gewoon nog geluid. Een dag later wilde ik het weer spelen, alleen ik hoor geen enkel geluid meer van de game, iemand die me er bij kan helpen?

Bericht 1 van 4 (630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: geen geluid bij BFV

EA SPORTS FC Team

Gebruik je een koptelefoon of speakers? 

 

Draadloos of bedraad?

 

Het kan zo zijn dat je bij de geluidsinstellingen van Windows niet de juiste output op default hebt staan. Dat was bij mij meestal het probleem wanneer ik geluidproblemen had. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (572 Weergaven)

Alle reacties

Re: geen geluid bij BFV

★ Apprentice
Heb je alle game settings afgegaan waar je geluid naartoe gaat en misschien pc settings van geluid?
Bericht 2 van 4 (619 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen geluid bij BFV

★ Novice

Ja, ik heb van alles geprobeerd wat met het geluid te maken heeft. Zo had ik het zelfde probleem bij BF1, het zal denk aan mij PC zelf liggen.

Bericht 3 van 4 (605 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen geluid bij BFV

EA SPORTS FC Team

Gebruik je een koptelefoon of speakers? 

 

Draadloos of bedraad?

 

Het kan zo zijn dat je bij de geluidsinstellingen van Windows niet de juiste output op default hebt staan. Dat was bij mij meestal het probleem wanneer ik geluidproblemen had. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (573 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help