Re: geen download

door Thoom88as
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

geen download

★★ Novice

geen automatische download na activatie registratiecode op EA.com na net ingeschreven te zijn. lukt ook niet op Origin na daar ingelogd te zijn.

Bericht 1 van 7 (482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: geen download

★★ Novice

eerst een ea account gemaakt op ea.com daarna de activatiecode ingesteld in de ea omgeving waarvan ik later las dat deze in de origin omgeving moest worden geactiveerd, in het ea veld zag ik verder niet wat ik moest doen, na een tijdje zoeken in origin veld zag ik de download lijst met daarin de bf5 content en toen verliep het prima, was wel weer wat dagen verder, later tijdens spelen van spel had ik veel last van crashes maar dat bleek een hardware error te zijn, de cpu raakte elke keer over verhit, cooler en cpu gecleaned en nwe cool pasta en loopt als een zonnetje nuLarge smile

In thread bekijken

Bericht 5 van 7 (428 Weergaven)

Alle reacties

Re: geen download

EA SPORTS FC Team

Hey @Thoom88as,

 

Kan je hem wel handmatig downloaden door op de Download knop te drukken?

Jason.png
Bericht 2 van 7 (470 Weergaven)

Re: geen download

★★ Novice

Probleem reeds opgelost☺

Spoiler
 

 

Bericht 3 van 7 (442 Weergaven)

Re: geen download

EA SPORTS FC Team

Top, hoe heb je het uiteindelijk op kunnen losse @Thoom88as?

Jason.png
Bericht 4 van 7 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen download

★★ Novice

eerst een ea account gemaakt op ea.com daarna de activatiecode ingesteld in de ea omgeving waarvan ik later las dat deze in de origin omgeving moest worden geactiveerd, in het ea veld zag ik verder niet wat ik moest doen, na een tijdje zoeken in origin veld zag ik de download lijst met daarin de bf5 content en toen verliep het prima, was wel weer wat dagen verder, later tijdens spelen van spel had ik veel last van crashes maar dat bleek een hardware error te zijn, de cpu raakte elke keer over verhit, cooler en cpu gecleaned en nwe cool pasta en loopt als een zonnetje nuLarge smile

Bericht 5 van 7 (429 Weergaven)

Re: geen download

EA SPORTS FC Team

Kijk, perfect!

 

Bedankt voor het delen van deze info en ik ben blij dat het nu als een zonnetje loopt!

 

Hoe bevalt BFV? We hadden het een en ander aangepast qua ttk en ttd.

Jason.png
Bericht 6 van 7 (421 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen download

★★ Novice

mooi, meer balans in spel qua realisme en dynamiek. keep it up. cheersThumbs up

Bericht 7 van 7 (415 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help