Re: geen 4k kwaliteit en CONNECT PROBLEEM

door realblackpanter
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

geen 4k kwaliteit en CONNECT PROBLEEM

★ Novice

IK heb een tijd  geleden  klacht in gediend van Anthem dat het niet 4k is maar er is niks aan gedaan  heb flink voor  betaald maar de spel  lekt van alle kanten ik blijf steeds in herhaling krijg zomaar geen connect  ik  word er moe van  

 

waarom moet het spel  via online veroorzaak  alleen problemen ik wil Solo de spel  kunnen spelen zonder connect  probleem !!!!!! 

 

EA ik word  er erg moe van. Elke keer  is er wat met de verbinding 

Bericht 1 van 5 (825 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen 4k kwaliteit en CONNECT PROBLEEM

EA SPORTS FC Team

Hey hey @realblackpanter,

 

Welke problemen heb je precies met de 4k resolutie?

 

Over de verbinding, ik neem aan dat je op PC speelt? Wat heb je al geprobeerd om dit op te lossen?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (813 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen 4k kwaliteit en CONNECT PROBLEEM

★ Novice

Het zou 4k hdr  game moeten wezen ik heb andere spellen  gespeeld waar ik echt 4k hdr zie  

 

ik heb super goed pc met alles erop en eraan en als nog is de kwaliteit minder mij  monitor ondersteund 4k en  Hdr

 

 Verplicht om online te verbinden  Verbinding is drama  ben je aan het spelen  stop het geen verbinding zeg het spel 

 

Maar ik heb gewoon verbinding 500Mbit  Stabiel  heb testen gedaan alles werkt goed van me pc  

 

heb cat 6 kabel beschermd bekabeld  en als nog gebeurd dit in het spel  telkens moet ik opnieuw begin geen zelf save zou wel handig zijn zeker als de verbinding altijd uitvalt 

 

En je kan zelfs geen pause mode in het game  en als je start drukt en je doet een tijdje niks word je eruit geknikkerd    

Bericht 3 van 5 (807 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen 4k kwaliteit en CONNECT PROBLEEM

EA SPORTS FC Team
@realblackpanter Heb je een screenshot voor mij over hoe het er uit hoort te zien in 4k HDR en hoe het er op jouw scherm uit ziet?
Jason.png
Bericht 4 van 5 (793 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen 4k kwaliteit en CONNECT PROBLEEM

★ Novice

Maar jullie weten zelf ook wat Hdr beeld is kijk maar naar Division 2 en tomb raider shadow als ik een foto maak wat die  2 spellen kan ik het niet versturen wegens  te groot bestand en om de juiste foto te maken moet het op de hoogste max instelling van de camera anders kom eens  langs dan kan je het zelf zien  dat  er groot verschil in zit 

 

IK wil full 4k Hdr en 100% stabiel connection  

 

 

Bericht 5 van 5 (787 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help