Re: geannuleert na betalen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

geannuleert na betalen

★★★ Newbie

ik en mijn moeder wilde dus een nieuwe exspansion pack kopen. dus na het betalen begon er een scherm te laden dat mijn moeder heeft weg geklikt. dus nu heeft ze wel betaalt maar hebben we de expansion pack niet, wat moet ik doen.

Bericht 1 van 2 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geannuleert na betalen

★★★★★ Expert


Hallo @Stephdeeekhoorn,

Voor zaken zoals aankopen verlopen gemakkelijker, als de tijd er voor neemt en je niet laten afleiden door andere zaken op dat moment.
Het beste kun je het venster pas afsluiten nadat de betaling volledig is afgehandeld, dit wordt vermeld.

Kun je nagaan bij de gebruikte betalingsaanbieder / betaling afhandelaar of het bedrag van je rekening is afgeschreven?
Als je een overschrijving via de bank is gegaan, kun je dan op hun website inloggen om dit na te kijken?

Je kan de status van jouw bestelling controleren.
Het kan tot 36 uren duren voordat de betaling is verwerkt.
Voor het kopen van uitbreidingen, aanvullingen en andere extra's dien je het basisspel te hebben.
Je dient een andere betalingsmethode te gebruiken, mocht je gekozen betalingsmethode niet werken.

De uitbreidingen voor De Sims 4 vind je terug in Origin.
  1. Indien je dit nog niet gedaan hebt: Start de Origin cliënt en meld je aan.
  2. Klik op de spelbibliotheek.
  3. Klik op de titel van De Sims 4.
  4. Klik op Extra materiaal.
  5. Vervolgens blader je naar beneden door de beschikbare pakketten.
  6. Het extra materiaal dat jij bezit heeft ofwel een knop met Downloaden of Spelen in de titel.
    Dit is afhankelijk van of je het spel al hebt geïnstalleerd. Anders staat er een knop om deze te kopen.
  7. Klik op de knop Downloaden in het extra materiaal.
    Er zal een knop om te spelen verschijnen zodra het extra materiaal klaar is met downloaden en installeren.

Je kan ook proberen om de Origin cliënt een helemaal af te sluiten, daarna opnieuw te starten.
Zorg dat je met de juiste Origin / EA account gaat inloggen.

Anders zit er niks anders op dan contact op te nemen met de helpdesk, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00, via deze telefoonnummers:
       Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
       België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Ook kan je voor "Gebeld Worden" kiezen.


Laat je nog weten of het je gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 2 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help