game herinstalleren

door dewildedavid
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

game herinstalleren

★★ Novice

Hallo

ik kocht de game Kingdoms of Amalur Re=Reckoning.

omwille van pc onderhoud moest ik dit spel verwijderen

ik wil het spel nu herinstalleren maar ik kan de game niet downloaden in origin omdat origin zegt dat de game nog geinstalleerd is.

origin herinstalleren heeft geen oplossing geleverd

hoe zou ik aan de download file van mn game kunnen geraken?

mvg

David

Bericht 1 van 17 (1.574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game herinstalleren

★★★★★ Expert
Onderwerp zal wellicht beter thuishoren in de forumtak voor de overige EA spellen: https://answers.ea.com/t5/Andere-EA-Games/bd-p/other-ea-games-nl Dit lijkt geen spel van EA te zijn.

Verwijder het spel op de juiste manier, "Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen", zoals alle software.

Als je niet de benodigde ruimte op je harde schijf hebt, om het spel te gebruiken, dan voldoet je computer niet aan de gestelde systeemeisen.

Probeer anders eens andere bestanden te verplaatsen of verwijderen om meer ruimte op de harde schijf laten vrijmaken.

Groetjes.
Bericht 2 van 17 (1.571 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game herinstalleren

★★ Novice

bedankt voor je snelle reply.

ik begijrp niet helemaal wat je bedoelt met het verplaatsen van de vraag, want ik heb de game toch via Oriigin gekocht? dus begrijp ik niet helemaal waarom het geen EA game zou zijn, het zit zelfs in de play catalogus, maar ik heb het wel apart gekocht

alleszins is de game op de volledig correcte manier verwijderd.

Alleen in origin staat de game nog zichtbaar. maar daar kan ik niet op de knop "spelen" drukken. die knop had eigenlijk moeten veranderen in "downloaden", maar dat gebeurde dus niet

er is ook voldoende ruimte beschikbaar en overigens voldoet mijn pc aan alle vereisten

 

Is er misschien een soort tijdsembargo over het opnieuw installeren van een game? als middel om illegale downloads tegen te gaan? zou dat een verklaring kunnen zijn?

alvast bedankt

grtjs

David

Bericht 3 van 17 (1.564 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

game opnieuw downloaden

★★ Novice

Hallo

ik kocht de game Kingdoms of Amalur Re=Reckoning.

omwille van pc onderhoud moest ik dit spel verwijderen

ik wil het spel nu herinstalleren maar ik kan de game niet downloaden in origin omdat origin zegt dat de game nog geinstalleerd is.

origin herinstalleren heeft geen oplossing geleverd

hoe zou ik aan de download file van mn game kunnen geraken?

mvg

David

 
Bericht 4 van 17 (1.578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game opnieuw downloaden

★★★★★ Expert
Herhaald plaatsen van hetzelfde onderwerp is niet nodig, @dewildedavid.

Je kan het spel niet op een ander manier downloaden wanneer beschikbaar via Origin.

Als je niet beschikt over de benodigde vrije ruimte op je harde schijf, dan voldoet je computer niet aan de gestelde systeemeisen.

Je zal andere gegevens moeten verplaatsen of verwijderden, om meer vrij ruimte op de harde schijf te krijgen. Denk aan locaties waar tijdelijke en bestanden gezet worden, cache locaties, software die je weinig gebruikt, mappen waarin grote bestanden zijn geplaatst.

Spel zal je via de normale manier of probeer het handmatig te verwijderen.

Groetjes.
Bericht 5 van 17 (1.573 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game opnieuw downloaden

★★ Novice
@RealSimmor0 de ruimte op mijn andere harde schijf is meer dan voldoende. daar kan het probleem niet liggen. (1TB+)
alleen vertoont Origin geen optie meer om het spel te downloaden
de grijze download-pijl die je normaal ziet om een spel te downloaden, die knop ontbreekt
Bericht 6 van 17 (1.565 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game herinstalleren

★★★★★ Expert
Via Origin kan je spellen kopen van andere makers, @dewildedavid.

EA Play is een betaalde abonnementsdienst. Als je het abonnement hebt stopgezet, heb geen toegang meer tot deze extra inhoud, producten en spelfuncties.

Als je de oranje knop "Spelen" ziet bij een spel, betekent het dat het spel al is gedownload en geïnstalleerd.
Je zal het spel verwijderen via de normale weg.
Probeer het anders eens handmatig. De cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/


Als je meer ruimte moet vrijmaken voor andere zaken en daarbij het spel dient te verwijderen, voldoet je computer sus niet meer aan de gestelde systeemeisen.
Waarschijnlijk zal je andere niet gebruikte software moeten verwijderen. Locaties waar tijdelijke mappen en bestanden staan wissen, net als cache locaties.
Je belangrijke gegevens overzetten naar een andere partitie of harde schijf.
Plaatsen van een nieuwe harde schijf met meer opslagcapaciteit, of de huidige vervangen door zo eentje als plaatsen niet mogelijk is.
De locaties waar grote hoeveelheden bestanden geplaatst worden eens leegmaken of diens inhoud verplaatsen.


Mogelijk is er een probleem met je computer, deze nagaan op mogelijke besmettingen en fouten in Windows, die allen hersteld moeten worden.


Groetjes.
Bericht 7 van 17 (1.556 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game herinstalleren

Community Manager
Hey @dewildedavid,

Zolang je met het juiste account bent ingelogt in Origin, moet je inderdaad in staat zijn om het spel opnieuw te installeren.

Hoe heb je precies het spel verwijderd toen je PC onderhoud moest plegen? Was dit via het PC Configuratiescherm, of via Origin zelf?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 17 (1.545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game herinstalleren

★★ Novice
@EA_Leeuw Bedankt voor je antwoord.
Ik heb de game verwijderd via configuratie > programma’s en onderdelen > uninstall
Bericht 9 van 17 (1.537 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game herinstalleren

★★ Novice

Is het mogelijk dat ik 24h moet wachten vooraleer ik opnieuw aan de download kan? 
als een soort mechanisme om piraterij tegen te gaan? 

Bericht 10 van 17 (1.536 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen