Re: Vlak voor de goal een foutmelding vanuit Fifa in de WL

door Robbertdekeijzer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Disconnected bij hoekschop rechtstreeks binnen gekopt

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Zoals de titel zegt, voorzet via hoekschop wordt super lekker rechtstreeks binnen gekopt en direct een foutmelding en ik krijg en loss..!! Ik hoop dat Dit gecompenseerd wordt hoor... 

Bericht 20 van 42 (529 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vlak voor de goal een foutmelding vanuit Fifa in de WL

★★★★ Novice

Ik had soort gelijk probleem bij het scoren van goal in de WL de goal was dus wel gemaakt en hop hele spel kapt er mee.dit vond ik er over hopelijk snel een oplossing en ja compensatie kreeg ik na de vorige bug ook al niet .dus zal nu ook wel weer niet echt zo slecht van EA  https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/5080581/bizarre-glitch-fifa-20-weekend-league-spelers-zijn-woest-...

Bericht 21 van 42 (546 Weergaven)
0 Kudos

Gaan ze de glitch in WL oplossen /compenseren?

★★★★ Novice

Deze glitch wat mij gisteren ook weer de winst koste in een WL gaat die snel  VANDAAG?! opgelost worden of is de WL nu dan weer verloren zaak als je scoort vanuit voorzet 

https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/5080581/bizarre-glitch-fifa-20-weekend-league-spelers-zijn-woest-...

Bericht 22 van 42 (556 Weergaven)
0 Kudos

Gekickt worden uit de weekend league

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Voetbalpoet
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 4-4-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 15:15
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door te kijken naar de gameplay op mn account
Wat gebeurt er? Wanneer ik voor sta of een goal scoor crasht de game en heb ik een nieuwe loss in de wl
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Niet uit et potje gekicked worden

Je wordt uit het potje gekocht net voor een goal of midden in het potje

Bericht 23 van 42 (516 Weergaven)
0 Kudos

Fut champions problemen

★★★ Newbie

Steeds wanneer ik een voorzet geef en scoor vliegt de verbinding eruit. Nu al een aantal potten verloren in de weekend League. EA los de problemen op alsjeblieft

Bericht 24 van 42 (536 Weergaven)
0 Kudos

Crossing glitch

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? MP11Boktor
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 05/04/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 11:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? In de game
Wat gebeurt er? Ik gaf een voorzet in een wedstrijd en scoorde daaruit. Toen viel gelijk de verbinding weg en gaf die een foutmelding van fifa waardoor ik mijn wedstrijd automatisch verloren heb
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? M’n weekend league punten terug minstens

Oplossen

Bericht 25 van 42 (543 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vlak voor de goal een foutmelding vanuit Fifa in de WL

★★★ Novice

@EA_Jason  Het is echt niet te geloven. Het is vandaag alweer raak. Hoezo wordt dit niet gefixt? 

Ik kan nu elke keer wel wl spelen maar als ik er sowieso 2 verlies dan haal ik nooit een keer elite... 

 

Komt er vanuit EA nu ook een keer compensatie? Dat zou ik graag eens willen horen. 

Bericht 26 van 42 (522 Weergaven)
0 Kudos

Fifa sluit af na goal uit voorzet

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Bas241998
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 04-04-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 11:30
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door een voorzet te scoren
Wat gebeurt er? De game geeft een foutmelding na een doelpunt uit een voorzet. Hierdoor heb je automatisch de wedstrijd verloren.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Correcte goal en wedstrijd continueren

Geachte heer/mevrouw,

 

Mijn eerste wedstrijd in FUT champions werd direct een verloren wedstrijd door bovengenoemde foutmelding. In mijn geval zou ik de 3-0 binnen koppen waardoor een overwinning zeker was.

 

Nu ben ik geëindigd op 17 winsten. Dit betekent dat ik 1 overwinning tekort kom voor de fut birthday doelstelling. Dit is natuurlijk enorm frustrerend, omdat het simpelweg een grote fout is in jullie systeem. Ik hoop daarom dat jullie deze overwinning alsnog toekennen en dat dezd bug zo spoedig mogelijk verholpen wordt.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Bas241998

Bericht 27 van 42 (549 Weergaven)
0 Kudos

Weekend league bug

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Carriedekip
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 05/04/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 13:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Zie onderstaande foto’s
Wat gebeurt er? Gister avond op 4 april 2020 wilde ik weekend league spelen aangezien overdag de server dramatisch is . Zelfs in de avond was het drama en stopte ik meteen . Dus ik speelde vandaag op 5 april 2020 opnieuw de weekend league wederom met een drama game play toch gewoon verder . Ik nam een hoekschop en ik scoorde met een kopbal en werd ik meteen eruit gegooid en kreeg ik de melding : er is een fout opgetreden in de volgende applicatie met de code CE-34878-0 dus ik was er al helemaal klaar mee . Ik deed des ondanks dat toch nog 1 poging . Ik startte de Playstation weer op en ging Weer proberen te spelen . Opnieuw kreeg ik weer een hoekschop en ik maakte opnieuw een kop bal die erin ging en jaahoor meteen weer eruit gegooid . En weer de zelfde foutmelding . Nu heb ik de PlayStation echt uit gedaan voor ik uit frustratie dalijk controllers ging gooien .
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Een leuke compensatie omdat dit mij gewoon 2 x geen winst oplevert terwijl ik hier niks aan kon doen .

Zie foto’s hieronder 

Bericht 28 van 42 (573 Weergaven)
0 Kudos

Weekend League disconnects

★★★ Newbie

Al meer dan 5 wedstrijden op deze wijze (zie foto) verloren... Terwijl ik meestal 1-0,2-0 voorstond, toch krijg ik een 3-0 verlies, hoe kan dit? Krijg ik hier iets voor terug?

Bericht 30 van 42 (561 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help