Re: foutmelding bij starten origin

door jsmorrison76
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: foutmelding bij starten origin

Community Manager (retired)
@jsmorrison76 @Liekgroen,

Als dit probleem inderdaad veroorzaakt wordt door de verbinding via de provider is er mogelijk niet veel wat ik voor jullie zal kunnen doen aan mijn kant. Kunnen jullie beiden verder wel prima op websites zoals www.origin.com inloggen?

Spelen jullie ook beiden op een mac?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 21 van 28 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding bij starten origin

★★ Novice

@EA_Neil, de webpagina wil niet openen. Bijgevoegd een screenshot over te veel redirects en cookies. Alle cookies zijn verwijderd.

Als ik probeer in te loggen in de app, krijg ik het scherm te zien: ''Hm, dat ging niet zoals gehoopt.''


Ik speel op een mac, volgens mij speelt @jsmorrison76 op een Asus dat ik las. 

 

Bericht 22 van 28 (488 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding bij starten origin

★★★★ Novice

Ik speel idd op een Windows asus. Maar ook als ik mijn telefoon als modem gebruik of via een vpn werk krijg ik ook teveel redirect op de website en alle ellende van dien. Ik heb net een van mijn laptops van Linux voorzien en ga even kijken of ik dan wel normaal de website van ori*in kan bereiken. Vreemde is dat de ea cliënt het wel normaal doet maar daar zie ik mijn games die in origin horen te staan niet terug…

 

Bericht 23 van 28 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding bij starten origin

★★★★ Novice

Ik heb de oplossing dankzij een medegamer van het durft te vragen Bonaire fb groep!

 

neem een vpn, en stel die in op Duitsland!

 

werkte directFF21BB44-F29A-40AF-B3BF-FAB8DD45CEF9.jpeg

Bericht 24 van 28 (465 Weergaven)

Re: foutmelding bij starten origin

★★★★ Novice

Vpn op DUitsland zetten!

Bericht 25 van 28 (460 Weergaven)

Re: foutmelding bij starten origin

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@jsmorrison76 ,

 

Bedankt voor de tip! Misschien het ook waard te proberen @Liekgroen ?

 

Dat je een VPN nodig hebt en ook moeite heeft met de website betekent toch ergens dat de connectie moeite heeft de connectie te leggen en het kan het alsnog waard zijn contact te zoeken met de provider. 

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 26 van 28 (448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding bij starten origin

★★★★★ Expert
Hebben jullie de genoemde stappen wel doorgenomen, @Liekgroen, @jsmorrison76?
Systeemeisen en laatste versie van de Origin cliënt zijn hier te vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Als het niet via de Origin cliënt, probeer het dan via de website https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/ of een andere EA website.
Waaronder ook de geavanceerde stappen. Bij iemand anders via hun internetverbinding het proberen, als het daarmee nog niet lukt. Verkeerde regio / land, taal, datum en tijd instellingen kunnen zorgen dat het mislukt.
Dit soort software zal vaak meer problemen geven en betekent dat er iets mis is met jouw internetverbinding. Je zal contact opnemen met jouw internetaanbieder, om een oplossing te zoeken.
Mogelijk zal deze niet leveren waarvoor jullie betalen.

Groetjes.
Bericht 27 van 28 (439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding bij starten origin

★★★★ Novice

Ja alle stappen doorlopen. En ik hoor dat echt meerdere mensen daar hier last van hebben, zeg maar iedereen die speelt via origin. Het vpn op Duitsland zetten loste het direct op. Proef op de som genomen en 1 Vd machines schone installatie gegeve. Zelfde issue, vpn aan op DE en hoppa werkend. En contact opnemen met de internet provider? Dan ken jij flamingo/telbo/digicel nog niet 😂

Bericht 28 van 28 (428 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen