foutcode 109:e56fc6bb:59efc8af

door Ana-Eenhoorn84
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

foutcode 109:e56fc6bb:59efc8af

★★★ Newbie

Hoi, 

Ik heb gisteren het uitbreidingspakket Studentenleven gekocht, en nu heb ik een probleem.

elke keer als ik een sim in een studentenhuis laat wonen, krijg ik de foutmelding van de titel, met daaronder het bericht de game opnieuw op te starten. dit doe ik elke keer, maar dan als ik naar de studentenwoning ga waar mijn sim in woont, krijg ik de optie om met een van mijn sims te spelen, maar dan als ik daarop klik staat er dat geheim onder mijn sim, dus de plaats waar mijn sim is, is geheim, maar ik heb het ook geprobeerd met andere sims, maar ik blijf dezelfde melding krijgen, dus ik hoop dat of iemand mij kan helpen, of dat EA er zelf iets aan kan doen, want ik was heel blij met et nieuwe pakket, maar nu ben ik vooral gefrustreerd en verdrietig, want ik had me er echt op verheugd met mijn sim naar de universiteit te gaan.

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 5 (538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: foutcode 109:e56fc6bb:59efc8af

Champion
@Ana-Eenhoorn84 en @paparico010 Als het goed is hebben jullie er na de update van 10 juni geen last meer van. Kijk even hier: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-june-10-2020 en haal de update voor de Sims 4.
Als het goed is speel je daarna met een van de volgende versies PC: 1.63.136.1010 / Mac: 1.63.136.1210 of Console: versie 1.27
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (496 Weergaven)

Alle reacties

Re: foutcode 109:e56fc6bb:59efc8af

★★★★★ Expert
Hallo @Ana-Eenhoorn84,

Begin met je spel te ontdoen van alle aangepaste inhoud (ook wel "modificaties") genoemd.
Vervolgens de basisstappen doen.
Nagaan dat De Sims 4 ook is bijgewerkt.
De Sims 4 schoon starten en met een nieuwe Sim of huishouden testen of de foutmelding nog terugkeert.


Systeemeisen voor De Sims 4: Studentenleven
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-discover-university#...


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode 109:e56fc6bb:59efc8af

★★★ Newbie

Je mods eruit halen e.d zal niet perse helpen , ik heb precies het zelfde probleem, gister ook uitbreiding gekocht via PlayStation store , en toen ik uiteindelijk mijn poppetje klaar had  en geaccepteerd was voor die beurs en studie ging het fout, de fout zit hem in het Feit dat je poppetje gaat wonen in een studentenhuis, daarom crash t spel , daar ergens zit de fout . Blijf je gewoon in je huidige huis of ga je alsnog in de buurt van je studie maar wel in je eigen huis wonen is er geen probleem ,, wel jammer want precies daarom dacht ik het te kopen ..

Volgens mij is het een groot bekende fout in t spel maar gaat ea er gewoon niks aan doen ? ... alle handen op sims 5..?

Bericht 3 van 5 (519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode 109:e56fc6bb:59efc8af

Champion
@Ana-Eenhoorn84 en @paparico010 Als het goed is hebben jullie er na de update van 10 juni geen last meer van. Kijk even hier: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-june-10-2020 en haal de update voor de Sims 4.
Als het goed is speel je daarna met een van de volgende versies PC: 1.63.136.1010 / Mac: 1.63.136.1210 of Console: versie 1.27
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (497 Weergaven)

Re: foutcode 109:e56fc6bb:59efc8af

★★★ Newbie
@Trismagistos Heel erg bedankt! nu werkt het wel! Standard smile
Bericht 5 van 5 (482 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help