fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer geboden

door Quinten2009
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

★★★ Newbie

hahaha, wel gevoel voor humor iig, dat kan ik wel waarderen haha. Maar toch even sirieus, ben net geband omdat ik spelers koop voor een sbc, ik verkoop helemaal niks. Is toch gewoon lachwekkend? 

Bericht 11 van 15 (1.438 Weergaven)

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

★★★ Newbie

dat is hetzelfde als ik in de winkel sta en me hele boodschappen karretje vol gooi, maar dan ineens de manager van de AH naar me toe komt en zegt dat ik een ban krijg op het pakken van boodschappen. Als ik nou spelers verkoop naar een ander account oke, dan heb je een punt. Maar voor wat er aan mij word aangeboden, kan ik toch niet voor verantwoordelijk worden gehouden?

Bericht 12 van 15 (1.436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

EA SPORTS FC Team

Ik ben gelukkig nog nooit verbannen geweest van een Appie, dat zou wat zijn.

 

Maar doe het in het vervolg wat rustiger aan op de markt en dan zou je dit probleem in de toekomst niet meer moeten hebben. Waarschijnlijk was je te actief bezig op de markt of was je aan het snipen oid en dan kan je dit tegenkomen. 

Jason.png
Bericht 13 van 15 (1.428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

★★★ Newbie

Hahaha gelukkig niet, dan moet je naar de jumbo word je niet vrolijk van. Maar bedankt voor je snelle antwoord, al moet ik nog zeggen dat ik het wel vreemd vind dat ik rustig aan moet doen. Er zijn zo weinig transfers, dus dat is bijna onmogelijk dan. Maarja verstand op 0 zetten en maar kijken dan he 

Bericht 14 van 15 (1.425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

EA SPORTS FC Team

Ik had nooit een jumbo bij mij in de buurt, wel een Deen en een Dekamarkt.

 

Stel je voor dat je in de Ap staat en hij opeens voor je staat met "Je komt er niet meer in".

 

Jason.png
Bericht 15 van 15 (1.419 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help