Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer geboden

★★★ Newbie

Mijn zoontjes spelen fifa 19 en hebben nu telkens de melding: 

 

Er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer geboden dan.je meest recente bod.

 

Nu kunnen ze niets meer kopen? We hebben dit spel gekocht voor ze en nu kunnen ze niet meer spelers kopen en verkopen?

 

Ze zijn trouwens 8 en9 jaar oud en spelen op het es account richten via de ps4 kan dit aub worden opgelost?

 

Bvd met vriendelijke groet 

Bericht 1 van 15 (4.488 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

EA SPORTS FC Team

Hey @Quinten2009,

 

In dit geval kan het zo zijn dat ze het misschien iets rustiger aan moeten doen op de transfermarkt. Het kan tot 24 uur duren voordat ze weer toegang hebben tot de transfermarkt en weer verder kunnen traden.

 

Alles moet dus vanzelf in orde komen, het enige dat nodig is, is een beetje geduld Standard smile Mocht di nou niet zo zijn na 24u, laat het mij dan weten en ik zal het verder voor je onderzoeken.

 

 

Jason.png
Bericht 2 van 15 (4.417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_Jason bij mij krijg ik dezelfde melding echter waarom gebeurd dit uberhaupt? Terwijl het een functie is die in de game zit, het is niet alsof je cheat terwijl jullie dit zelf aanbieden in de game... Ik vind dit echt belachelijk, niet iedereen kan namelijk die belachelijk hoge prijzen voor fifa points betalen. En ook nog eens voor digitale kaarten waar verder totaal geen waarde aan zit. Dus vinden jullie het gek dat mensen de transfermarkt gebruiken, maar nee hoppa tijdens de paar uren dat je kan spelen wordt je ook nog eens gebanned, echt totale onzin, Beter is deze "ban" vanavond weg, anders zijn jullie een klant voorgoed kwijt die al fifa speelt sinds 1998. Dit spel wordt met het jaar slechter en klantonvriendelijker.

Bericht 3 van 15 (4.287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

EA SPORTS FC Team

@LarsThiago wrote:

het is niet alsof je cheat terwijl jullie dit zelf aanbieden in de game... 


Zo werkt dat helaas niet. Als je bepaalde functies van het spel exploiteert, krijg je nog steeds een ban. Kijk maar eens naar de mensen die coins overzetten, dit is de reden waarom we regels hebben Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 15 (4.276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

★★★ Newbie

Belachelijke klantenservice inderdaad, er worden nergens aangegeven dat er niet ongelimiteerd gebruik gemaakt mag worden van de transfermarkt en wanneer dit wel gedaan wordt is er blijkbaar ineens een 24-uur lange ban, waarover de speler ook geen bericht krijgt. Ik kom vervolgens door lang zoeken op dit forum om vervolgens een EA-medewerker op bijdehante wijze een aantal goed betalende klanten met een lachende smiley de deur te wijzen, wat een bedrijf zeg, lachwekkend. Ik zal de 24u wachten en hoop voor EA dat het probleem hierna is opgelost. 

Bericht 5 van 15 (4.233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

EA SPORTS FC Team

Ik raad je aan om het dan volgende keer iets rustiger aan te doen op de transfermarkt. Als je om voor wat voor reden dan ook niet op de transfermarkt komt, is dit meestal binnen 24 uur opgelost, tenzij je een ban aan je broek hebt maar daar krijg je altijd een mail over. 

Jason.png
Bericht 6 van 15 (4.225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

★★ Novice

Beste, 

 

Ik heb gisteren als een robot 2 verschillende squad building challenges willen uitvoeren. Bij de ene moest ik 20 teams opsturen en bij de andere 18 teams om de paarse kaart van Gnabry te krijgen. Ik wilde deze kaart voor de weekend league begon. Toen ik 17 van de 18 teams had begon ik plots deze melding te krijgen. 

 

Ik moest nochtans op de transfermarkt om deze teams te kunnen opsturen. U zal zien dat ik voor elke speler die ik heb gekocht maar dan ook voor elke speler een correct bedrag heb betaald. Ik heb trouwens deze editie al ongeveer 1000 euro aan packs gespendeerd (* my life) . Ik draai er dus mijn hand niet voor om om echt te investeren in mijn team.

 

Ik begrijp deze melding dus niet echt... Kan dit alstublieft worden opgelost zodat ik met de kaart van Gnabry aan de weekend league kan beginnen?

 

Met vriendelijke groeten, 

Verstraete Andy

Bericht 7 van 15 (3.977 Weergaven)

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

EA SPORTS FC Team

Beste @Dreammm_Team,

 

Mocht het niet meer werken via de Apps, dan kan je altijd nog proberen om via het spel zelf de spelers te kopen die je nodig hebt. Van wat ik gezien heb kunnen spelers vaak nog traden op het ene platform wanneer het andere niet meer werkt (tenzij je een echte transfermarkt ban aan je broek hebt natuurlijk).

 

Heb je Gnabry nog kunnen krijgen?

Jason.png
Bericht 8 van 15 (3.948 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

★★★ Newbie

wat is dit voor antwoord?

Bericht 9 van 15 (3.484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 19 er is een fout opgetreden met je bod. Een ander team heeft meer gebo

EA SPORTS FC Team
@WouterGrim Het juiste antwoord ¯\_(ツ)_/¯
Jason.png
Bericht 10 van 15 (3.482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help