er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fifa 18

door JochemR1992
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

EA SPORTS FC Team

Dat begrijp ik goed, vooral in pro clubs waar je jouw stats nodig hebt. 

 

Van wat ik ervan heb begrepen is dat dit een visuele bug is die in een toekomstige patch wordt opgelost. Ik ben er niet zeker van maar ik ben nog even aan het overleggen met onze QA afdeling om te zien of ik wat meer informatie kan krijgen. 

Jason.png
Bericht 21 van 25 (557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem op de ps4.... help fifa... 4 - 5 wedstrijden geen stats voor mijn prof ontvangen. Maar mee gestopt.. fix het!!!

Bericht 22 van 25 (525 Weergaven)

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem op de ps4?!

Bericht 23 van 25 (525 Weergaven)

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

EA SPORTS FC Team

We hebben mogelijk een oplossing gevonden en zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat dit het probleem voor iedereen oplost. Het is nog even afwachten voordat we deze uit kunnen brengen. 

Jason.png
Bericht 24 van 25 (514 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★ Novice

Help mij hier eens mee? 

Bericht 25 van 25 (506 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help