er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fifa 18

door JochemR1992
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★★ Newbie
Ik zat gisteren met hetzelfde probleem.maar ondertusse is het opgelost voor iedereen?
Bericht 11 van 25 (971 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

We hebben het probleem aan onze kant opgelost en de foutmelding moet nu verdwenen zijn. 

Jason.png
Bericht 12 van 25 (1.917 Weergaven)

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★★ Newbie
Beste jason,

Bij mij doet hij het nu ook. Helemaal super dankjewel!

Gr. Tinnus
Bericht 13 van 25 (957 Weergaven)

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★ Novice
Ik heb nog steeds problemen met mijn online statistieken bij proclubs. Hij gaat niet omhoog, hoe vaak ik oom speel.
Bericht 14 van 25 (926 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★ Novice
Hoi Jason,

Helaas heb ik nog altijd het probleem met het opgeven en dat hij dan vastloopt. Heb je enig idee wat ik nog meer kan doen?

Vriendelijke groet,

Woutergewoon
Bericht 15 van 25 (898 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

EA SPORTS FC Team

Hoi @JochemR1992,

 

Ik heb nog wat meer informatie van je nodig. Welke foutmelding krijg je te zien en wat bedoel je met vastlopen?

Jason.png
Bericht 16 van 25 (889 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem na 3 wedstrijden krijg ik dit bericht nu de hele tijd 

Bericht 17 van 25 (859 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

EA SPORTS FC Team

@murder_stylo Heb je dit probleem in FIFA 18 of in FIFA 19?

 

We onderzoeken op het moment waarom dit wordt veroorzaakt in FIFA 19.

Jason.png
Bericht 18 van 25 (846 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★ Novice
Fifa 19. Fifa 18 heb ik geen enkele probleem gehad. Fifa 19 wel. De eerste 3 wedstrijden deed het nog goed. De volgende 7 wedstrijden krijg ik de melding. En me vooruitgang van me speler gaat niet omhoog
Bericht 19 van 25 (843 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is een fout opgetreden bij het rapporteren van je online statistieken fif

★★ Novice

Fifa 19. Is vervelend want kom niet vooruit speel voor niks. 

Bericht 20 van 25 (821 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help