Re: dying of frostbite in summer and no gravestone

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

dying of frostbite in summer and no gravestone

★ Novice

Hi! I've got a problem. I was playing with a family, the guy was gardening but kept getting cold and warming himself at the fireplace. This was middle of summer and it was super hot outside, I put him in his winter clothes anyway but he was still too cold. Eventually he died but no gravestone appeared on my lot. Grim reaper showed up but didn't do anything as the guy had already vanished. I've been trying to make ambrosia but since his gravestone isn't here I can't make him come back to life. What happened and how can I fix this? I do have some custom content, very little but I've removed it now, still same problem though. 

Bericht 1 van 6 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: dying of frostbite in summer and no gravestone

EA SPORTS FC Team

Hoi @VGLena,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum!

 

Wat vreemd dat jouw Sim ineens doodging door te bevriezen in hartje zomer. Wat je misschien kunt doen is een oudere savegame laden. Je verliest dan wel alle vooruitgang, maar misschien is het het waard om zo jouw Sim terug te krijgen. 

 

  1. Open De Sims 4
  2. Klik op Spel Laden
  3. Klik rechts onder op de diskette met het pijltje (naast de speel knop)
  4. Kies een savegame
  5. Klik op de diskette met een pen
  6. Klik op het vinkje
  7. Kies de savegame en speel verder

Laat even weten of dit gelukt is Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 6 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: dying of frostbite in summer and no gravestone

★ Novice

oeps! had ik niet door.

 

Ik heb sinds het voorval al teveel gesaved en kan slechts 5 vorige savegames selecteren, waarin die sim dus al dood is. Is er een andere manier om dit op te lossen? Misschien kan ik die gravestone toch ergens vinden? Hopelijk is dit een eenmalige bug. 

Bericht 3 van 6 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: dying of frostbite in summer and no gravestone

EA SPORTS FC Team

Haha, kan gebeuren Standard smile

 

Ik heb het nog even nagevraagd maar er is helaas niets dat we hieraan kunnen doen, er zijn geen andere manieren om de persoon terug te krijgen. Heb je de familie misschien eens op de Galerie gezet?

Jason.png
Bericht 4 van 6 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: dying of frostbite in summer and no gravestone

★ Novice

Neen, spijtig genoeg.. Ben wel net uitgevraagd door de geest in kwestie dus misschien kan ik het op die manier nog oplossen door hem terug aan het household toe te voegen en toch ambrosia te maken. Wist niet dat geesten graag op date gingen maar blijkbaar wel dus. Toch bedankt! 

Bericht 5 van 6 (255 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: dying of frostbite in summer and no gravestone

EA SPORTS FC Team

Niet mis met geesten daten Standard smile

 

Hey, als je op date gaat met de geest, moet je er wel even een screenshot van posten!

Jason.png
Bericht 6 van 6 (251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help