Re: dragon age inquisition

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

dragon age inquisition

★ Novice

Dragon age origin werkt niet meer.

ik wil het spel opstarten en krijg ik een zwart scherm. maar daarna stopt die gewoon en zegt die dat het spel niet meer werkt.

 

https://hastebin.com/volorozumi.tex

Bericht 1 van 5 (622 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: dragon age inquisition

EA SPORTS FC Team

Misschien heeft @Fred_vdp hier een oplossing voor?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (609 Weergaven)

Re: dragon age inquisition

[ Bewerkt ]
Hero

@jadevanbocxstael Ter verduidelijking, gaat het over DA Inquisition of DA Origins? Ik neem aan dat de 'Origin' in je paragraaf verwijst naar de Origin-client. Standard smile

Bij Dragon Age Inquisition is dit een veel voorkomend probleem bij bepaalde antivirusprogramma's, AVG en Avast in het bijzonder. Je kan het probleem oplossen door ofwel de antivirus uit te schakelen of door uitzonderingen te maken voor alle folders van Dragon Age Inquisition en Origin.

 

Let ook op dat je primaire video-adapter volgens de DXdiag een Intel HD chip is. Er zit ook een Nvidia Geforce in je PC, maar het gebeurt wel eens dat de PC niet correct overschakelt (vooral bij EA games om onduidelijke redenen). In het Nvidia Control Panel kan je dit oplossen onder 'manage 3D settings', waar je het gebruik van de Nvidia-kaart kunt forceren. Zoals de afbeelding hieronder, maar dan met Dragon Age ipv Autodesk.

high performance nvidia processor.png

 

Let wel, ik denk dat zelf jouw Geforce GT 720M trager is dan de minimum grafische kaart (Geforce 8800 GT), dus het spel zou nogal traag kunnen draaien.



CCP Hero Banner - Red.png


Bericht 3 van 5 (604 Weergaven)

Re: dragon age inquisition

★ Novice

bedankt voor de uitleg maar dit blijkt niet te werken xs

zou het eventueel aan nog iets anders kunnen liggen?

 

 

Bericht 4 van 5 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: dragon age inquisition

Dag @jadevanbocxstael

 

Is je probleem reeds opgelost?

Bericht 5 van 5 (562 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help