Re: downloaden en opstarten lukt niet

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

downloaden en opstarten lukt niet

★★★★ Novice

Hey,

 

Ik ben op mijn mac de sims 3 aan het installeren. Ik heb dit en nog enkele uitbreidingspakketten kunnen installeren. Enkel beestenboel lukt niet. Er gebeurt namelijk niets als ik op downloaden klik. Ik heb origin en mijn computer al terug opgestart en nog steeds gebeurt er niets. 

 

En toen kwam mijn 2e probleem: het opstarten van het spel. Het duurt lang voor het opstart en het blijft haperen bij het eerste beeld en dan gebeurt er niets meer. (zie screenshot)

 

Iemand enig idee wat ik kan doen? Mijn internetverbinding is wel goed. Dus daar kan het niet aan liggen.

 

 

Bericht 1 van 6 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: downloaden en opstarten lukt niet

Bericht 3 van 6 (295 Weergaven)

Alle reacties

Re: downloaden en opstarten lukt niet

★★★★★ Newbie

Stom toeval, vanmiddag ben ik ook weer the sims 3 gaan installeren en ik lijk hetzelfde probleem te hebben, je kan klikken op de downloadknop van de uitbreiding maar er gebeurd niks. Ik heb er last van met Beestenbende, bovennatuurlijk, en jaargetijden. Ik lees graag mee voor een oplossing

Bericht 2 van 6 (309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: downloaden en opstarten lukt niet

★★★★ Novice
Bericht 3 van 6 (296 Weergaven)

Re: downloaden en opstarten lukt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @stridje96 en @telpeva,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Mac en ik ben bezig met @puzzlezaddict te onderzoeken waar het probleem vandaan komt en hoe we dit op kunnen lossen.

 

We hebben hiervoor Origin Error Reports nodig, als jullie deze hier in een bericht kunnen plaatsen, zou dat enorm veel helpen!

Jason.png
Bericht 4 van 6 (288 Weergaven)

Re: downloaden en opstarten lukt niet

★★★★★ Newbie

Bedankt voor de tip Stridje96, ik heb het een paar keer geprobeerd maar voor mij werkt het helaas niet.

 

EA_Jason ik wil daar best aan meewerken, ik heb alleen geen Mac maar Windows 10 is het dan nog steeds relevant?

Ik heb een foutrapport verzonden deze heeft code: 0ec22224a005c5fb 

 

Het 2e deel van de uitleg hoe ik een zip file kan versturen snap ik niet helemaal, dat heb ik daarom niet gedaan. 

Bericht 5 van 6 (279 Weergaven)

Re: downloaden en opstarten lukt niet

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@telpeva Yes, bedankt! 

 

Ik zie dat het probleem ook op Windows is en niet alleen op de Mac, ik zal jouw OER doorsturen Standard smile

 

EDIT:

 

Sommige PC spelers konden het oplossen door de cache van Origin te legen en de computer opnieuw op te starten, misschien dat dit voor jou werkt?

Jason.png
Bericht 6 van 6 (259 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen