download lukt niet in sims4

door ninapinavugt0123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

download lukt niet in sims4

★★★ Newbie

Hallo,

Ik heb gisteravond oor € 20,- een uitbreidingspakket ('word beroemd') gekocht voor SIMS4.

Toen ik hem heb verzilverd, herkende origin het pakket, maar als je op SIMS clickt en kijkt bij uitbreidingspakketten staat er dat het niet is gedownload.

Hoe, wat, waar moet ik het downloaden?

Groet,

Nina

 

Bericht 1 van 2 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download lukt niet in sims4

★★★★★ Expert
Waar had je deze uitbreiding gekocht, @ninapinavugt0123?

Ben je wel aangemeld met de juiste Origin / EA account?

Uitbreidingen en aanvullingen vereisten hun basisspel, waar ze onder staan in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
Klik op De Sims 4, ga naar het tabblad "Uitbreidingspakketten" en helemaal naar onderen bladeren. Bij mij zal daar "De Sims 4: Word Beroemd" staan.
Zie je een oranje knop met "Kopen" en een bedrag ernaast, dan heb je deze nog niet in je bezit.
Zie je een oranje knop met "Downloaden", "Spelen" of "Details", dan heb je deze wel al in je bezit.

Controleer dat je verbonden bent met het internet, de Origin cliënt niet gehinderd wordt door anders software, die je nog mocht hebben openstaan en toegang heeft/ krijgt tot het internet.
Het gebruik van een bekabelde internetverbinding wordt aanbevolen.

Zijn alle filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt gewist?

De cache van de Origin cliënt eens gaan leegmaken. Lees hierover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Staat je aankoop wel in je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help