Re: directx 12 crash

door N0odelz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

directx 12 crash

★★★ Novice

Fifa 20 crashed als ik een match wil starten of gewoon mid game. alle drivers zijn geinstaleerd, zelfs fifa is herinstaleerd. 

Bericht 1 van 13 (670 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: directx 12 crash

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

@robmarit22Beste Robmarit22, Je gaat naar 'mijn documenten op je pc en je zoekt fifa 20 daar zie je het bestand : "Fifasetup" staan en dan klik je daarop en verander je DIRECTX_SELECT = 0 naar DIRECTX_SELECT = 1!

hopelijk werkt het dan!

In thread bekijken

Bericht 8 van 13 (557 Weergaven)

Alle reacties

Re: directx 12 crash

EA SPORTS FC Team

Hey @N0odelz,

 

Ik heb deze melding vaker voorbij zien komen in andere spellen en ik heb wat tips voor je:

 

  • Verwijder de drivers met DDU en download en installeer de laatste drivers
  • Zorg ervoor dat je niet per ongeluk wat power saving settings aan hebt staan die dit kunnen veroorzaken
  • Controleer of jouw PSU wel genoeg stroom kan leveren aan jouw RTX 2060
  • Zit de GPU er wel goed in?
Jason.png
Bericht 2 van 13 (624 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: directx 12 crash

★★★ Novice
Beste @EA_Jason Bovenstaande dingen allemaal geprobeerd maar helaas kreeg ik na een tijd weer dezelfde fout. Heb ondertussen denk ik een oplossing gevonden door in de fifa file mijn Direct x te veranderen naar =1
Bericht 3 van 13 (618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: directx 12 crash

EA SPORTS FC Team
@N0odelz Dat is de instelling om DX11 te forceren, toch?

Ik weet dat de demo geen DirectX 12 ondersteunde maar ik heb nog geen informatie ontvangen over hoe het zit met FIFA 20 en DirectX 11/12.

Maar goed, thanks voor de extra info en ik ben blij dat hij niet meer crashed!
Jason.png
Bericht 4 van 13 (614 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: directx 12 crash

★★★ Novice
@EA_Jason Klopt zo forceer je idd de direct X11 optie. Hopelijk wordt dit gefixed Standard smile
Bericht 5 van 13 (609 Weergaven)

Re: directx 12 crash

★ Novice

Als ik dat doe, crashed mijn game nog steeds alleen niet met de Directx error melding.

 

hoezo gebeurt dit?

Bericht 6 van 13 (572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: directx 12 crash

★★★ Novice

Hoi, ik heb dit probleem ook, na het eindigen van een wedstrijd klap ik eruit. Wat bedoel je met de fifa file en mijn direct x? Ik wil dat ook graag proberen maar heb geen idee hoe.
Dank alvast voor je reactie.

groet, Robert

Bericht 7 van 13 (562 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: directx 12 crash

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

@robmarit22Beste Robmarit22, Je gaat naar 'mijn documenten op je pc en je zoekt fifa 20 daar zie je het bestand : "Fifasetup" staan en dan klik je daarop en verander je DIRECTX_SELECT = 0 naar DIRECTX_SELECT = 1!

hopelijk werkt het dan!

Bericht 8 van 13 (558 Weergaven)

Re: directx 12 crash

★★★ Novice

Oké, ontzettend dank voor de snelle reactie. Ik heb het aangepast. En nou maar hopen dat het werkt want ik kom tot nu toe geen stap verder met Fifa dan 1 wedstrijd spelen, maakt niet uit in welk toernooi of competitie.

Bericht 9 van 13 (554 Weergaven)

Re: directx 12 crash

★★★ Novice
@robmarit22 Ja snap ik! hier was het net hetzelfde! veel speelplezier alvast! hopelijk lukt het! :D en hopelijk word dit snel gefixed!
Bericht 10 van 13 (551 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help