Re: de sims 4 mijn sims vriest dood in zomer

door vwgirl90
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

de sims 4 mijn sims vriest dood in zomer

★ Novice

mijn sims is midden in de zomer dood aan het vriezen. Zelfs als ik winterkleding aan doe en de thermostaat op warm zet nog.

Ik heb zelfs geprobeerd met de opties van de beloningsmarkt (dus Kou-acclimatisatie en ijsbestendig) maar dit werkt helaas ook niet.

Bericht 1 van 5 (464 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: de sims 4 mijn sims vriest dood in zomer

Champion
@vwgirl90 Dat is prima. Ik was net bezig met een antwoord op je vorige reactie. Ik kon deze niet meer plaatsen omdat je het vorige antwoord al had weggehaald. Zou je willen klikken op oplossing accepteren zodat deze draad kan worden gesloten?
Ik ben blij dat het als nog is opgelost.
Heel veel spel plezier!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (412 Weergaven)

Alle reacties

Re: de sims 4 mijn sims vriest dood in zomer

Champion
@vwgirl90 Dat is een heel uitzonderlijke situatie! Ik zie op de bestanden die je hebt meegestuurd dat er iemand is doodgegaan, dat jouw sim met de sproeier heeft gespeeld en dat je de thermostaat hoog hebt gezet. Kan het zijn dat de overleden Sim doodgevroren is en een geliefde was van jouw Sim? Misschien dat deze bezit heeft genomen van de Sim in het plaatje? Ook zie ik dat je onnoemelijk veel ongebruikte levenslange beloningspunten hebt.
Heb je een kachel in de buurt of een andere Sim die haar kan verwarmen? Die optie zou ik als eerste aanraden. Dan misschien zelfs een stomende douche.
Toch wil ik ook wel weten of je gebruik maakt van modificaties of custom content.
Laat even wat meer weten als je de mogelijke oplossingen hebt gebruikt.
Sterkte ermee.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: de sims 4 mijn sims vriest dood in zomer

★★★★★ Expert
Als je van alles al had geprobeerd om je Sims geen kou leiden, in een gesloten ruimte met een hoge warmte bron, @vwgirl90.
Kan het zijn dat je aangepaste inhoud gebruikt? Doe de basisstappen eens.

Groetjes.
Bericht 3 van 5 (445 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: de sims 4 mijn sims vriest dood in zomer

★ Novice

Het lijkt erop dat het probleem verholpen is tot nu toe. Gisteren deden mijn eerder opgeslagen spellen met deze sim het niet meer dus kon ik niks meer proberen.

 

Nu doet het opgeslagen spel het ineens wel weer en kon ik weer terug gaan naar voordat mijn sim dood gevroren was.

 

Ik gebruik geen custom content of modificaties de beloningspunten had ik even een code voor gebruikt zodat ik een paar opties kon kopen om niet dood te vriezen.

Verder had ik ook geen relatie met degene die voor het huis van mijn sim dood gevroren was dus ja geen idee of het daaraan lag.

De kachel stond op warm en open haard had ik ook al geprobeerd dit werkte ook niet.

 

Maar in elk geval het heeft zoals het nu lijkt zichzelf opgelost dus ik hoop dat dit zo blijft.

 

Hartelijk dank voor jullie reacties en mocht het nogmaals voorkomen hou ik deze opties even in het achterhoofd.

Bericht 4 van 5 (417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: de sims 4 mijn sims vriest dood in zomer

Champion
@vwgirl90 Dat is prima. Ik was net bezig met een antwoord op je vorige reactie. Ik kon deze niet meer plaatsen omdat je het vorige antwoord al had weggehaald. Zou je willen klikken op oplossing accepteren zodat deze draad kan worden gesloten?
Ik ben blij dat het als nog is opgelost.
Heel veel spel plezier!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (413 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help