crash

door Anonymous
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

crash

[ Bewerkt ]
Anonymous

Ik heb net bf1 gekocht en telkens na een speel sessie van 10 a 30 min crasht de game dan wordt mijn hele pc afgesloten. Dit gebeurd overigens alleen bij bf1. ik speel namenlijk ook pubg dat is nog zwaarder en dat kan ik uren achter elkaar spelen. Voordat mijn pc afsluit zij ik heel snel een blauw scherm met een Frown oeps er is iets mis gegaan met nog wat codes die niet leesbaar zijn omdat het scherm maar een seconde blijft hangen. Ik heb mijn drivers al geupdate. mijn specs zijn i7 7700hq 16 GB ram Nvidia GTX1060 6GB. 

Bericht 1 van 2 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: crash

EA SPORTS FC Team

Hey @Anonymous,

 

Probeer een Schone Start van Windows uit te voeren. Start hierna alleen Origin en Battlefield 1 op om te zien of het probleem aanhoudt. Op deze manier kan je controleren of er andere programma's op de computer dit probleem veroorzaken.

 

Er zijn enkele spelers die succes hebben gehad met het probleem op te lossen door DDU (Display Driver Uninstaller) te gebruiken om de drivers te verwijderen. Let er wel op dat dit third party software is en dat wij dit officieel niet kunnen aanbevelen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (395 Weergaven)

Alle reacties

Re: crash

EA SPORTS FC Team

Hey @Anonymous,

 

Probeer een Schone Start van Windows uit te voeren. Start hierna alleen Origin en Battlefield 1 op om te zien of het probleem aanhoudt. Op deze manier kan je controleren of er andere programma's op de computer dit probleem veroorzaken.

 

Er zijn enkele spelers die succes hebben gehad met het probleem op te lossen door DDU (Display Driver Uninstaller) te gebruiken om de drivers te verwijderen. Let er wel op dat dit third party software is en dat wij dit officieel niet kunnen aanbevelen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (396 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help