Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

console Bam

door Jesbout
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

console Bam

★★★ Newbie

Hoi ea, ik heb een console ban gekregen terwijl ik maar 1 playstation account heb de andere zijn van mijn 4 broertjes en nu heb ik ook een console baqn gekregen, is er een mogelijkheid dat die ingetrokken word want ik vind het heel erg onrechtvaardig dat ik een consoleban heb gekregen voor wat mijn broertjes doen. Alvast bedankt Standard smile

Bericht 1 van 5 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: console Bam

Community Manager
Hey @Jesbout ,

Sorry om te horen dat je tegen deze console ban aangelopen bent. Dit betekent meestal dat meerdere accounts op dezelfde console de regels van Fifa, die hierboven te lezen zijn, gebroken hebben waardoor de console afgesloten is van Fifa voor een tijd liggende aan het aantal bans. 

Mocht je denken dat er een vergissing gemaakt is dan kun je hier lezen hoe je een zaak kunt starten om dit nader te laten onderzoeken.

Dit is niet iets wat wij over het forum verder in kunnen zien of kunnen weg halen.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (415 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Delen van accounts wordt afgeraden, vanwege de nadelige gevolgen die hieraan vastzitten, @Jesbout. Wijzig je wachtwoorden en zorg ervoor dat je jouw aanmeldingsgegevens nou privé dient te houden.
Lees het e-mail bericht dat je over de schorsing of verbanning hebt gekregen. Daarin worden de redenen, waar, duur en wat je hieraan kan doen vermeld.
Zie ook dit al bestaand onderwerp: https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Fifa-21-Dit-apparaat-is-geblokkeerd-voor-ultimate-team/m-p...

De regels voor FIFA: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (446 Weergaven)

Community Manager
Hey @Jesbout ,

Sorry om te horen dat je tegen deze console ban aangelopen bent. Dit betekent meestal dat meerdere accounts op dezelfde console de regels van Fifa, die hierboven te lezen zijn, gebroken hebben waardoor de console afgesloten is van Fifa voor een tijd liggende aan het aantal bans. 

Mocht je denken dat er een vergissing gemaakt is dan kun je hier lezen hoe je een zaak kunt starten om dit nader te laten onderzoeken.

Dit is niet iets wat wij over het forum verder in kunnen zien of kunnen weg halen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 5 (416 Weergaven)

★★★ Newbie

dag ea,  ik heb een ban gekregen al 60 dagen geleden voor 45 dagen.

ik heb maar 1 mail gekregen en heb op alle acounts niks in mijn ban geschiedenis staan.

wanneer gaat de ban weg heb maar 1 fout gemaakt op maar een acount.

Bericht 4 van 5 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @appelsapjefc34,

Console bans worden in het algemeen alleen geplaatst als er meerdere accounts op deze console gebruikt zijn en de regels gebroken hebben dus meestal betekent dit dat de ban minimaal 70 dagen is liggende aan de hoeveelheid accounts die de regels doorbroken hebben.

Mocht je denken dat dit niet juist is kun je altijd een zaak starten maar meestal betekent dit dus dat de ban langer is dan 45 dagen op deze console. Ik kan je helaas niet vertellen hoeveel accounts er getroffen zijn en hoe lang deze ban dus precies zal zijn over het forum.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help