Re: community

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

community

★★ Novice

Ooit heb ik twee kavels gemaakt, deze kan ik niet meer vinden in "mijn bibliotheek" of in de Community.

Het waren twee grote kavels, en ik zou het zonde van de tijd vinden als ik deze helemaal opnieuw moet gaan bouwen.

Bouwen is leuk, maar niet als ik deze kavels, waar ik best trots op ben, elke keer opnieuw moet gaan bouwen.

Degene die ik echt mis, heet "Aalanden" of "AALANDEN". Is er een manier waarop ik mijn kavel wel echt goed kan opslaan zodat ik deze altijd kan vinden?

Bericht 1 van 4 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: community

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @PulchraVespertil,

 

In de bouwmodus van een kavel kun je het gebouw opslaan en doorsturen naar jouw bibliotheek:

 

sims4kavel.jpg

 

Wanneer je de kavel hebt opgeslagen kan je naar De Galerie gaan en het gebouw terugvinden in jouw Bibliotheek. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (298 Weergaven)

Alle reacties

Re: community

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @PulchraVespertil,

 

In de bouwmodus van een kavel kun je het gebouw opslaan en doorsturen naar jouw bibliotheek:

 

sims4kavel.jpg

 

Wanneer je de kavel hebt opgeslagen kan je naar De Galerie gaan en het gebouw terugvinden in jouw Bibliotheek. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (299 Weergaven)

Re: community

★★ Novice

Hoi,

 

Zoals je hebt voorgesteld, heb ik het opgeslagen, dus nu maar hopen dat dit huis nu wél in mijn bibliotheek blijft, want kan de andere echt niet meer vinden Frown

Bericht 3 van 4 (224 Weergaven)

Re: community

EA SPORTS FC Team
Op deze manier moeten ze bewaard blijven, test het anders met wat andere kavels en laat mij weten of ze opgeslagen blijven.
Jason.png
Bericht 4 van 4 (216 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen