Re: code sims 4 cottage living

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

code sims 4 cottage living

★ Novice

hallo,

Ik zou heel graag hulp willen want ik weet nu niet of ik in paniek moet raken of niet haha.

gisteren heb ik op internet de sims 4 cottage living gekocht als pre-order. de code was al beschikbaar dus die heb ik ingevuld in origin en dat ging helemaal goed. toen bij de sims ging kijken waar die tussen stond stond er dat ik hem heb maar dat de release date 22juli is, dus begrijpelijk. alleen nu kijk ik dus in origin om te kijken of ik het al kan downloaden, zag dat dat vanavond pas kan, maar ineens staat er niet meer dat ik cottage living heb. en als ik de code opnieuw in wil vullen staat er dat die al gebruikt is en dus een ongeldige code is. wat kan ik nu doen? verschijnt de game weer wanneer je het kan downloaden vanavond of ben ik het spel nu kwijt?

 

groetjes melissa.

Bericht 1 van 9 (778 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: code sims 4 cottage living

Community Manager (retired)
Hey @melissa14dk,

Goed dat je een berichtje achter laat. Ik heb een kijkje genomen en het lijkt allemaal prima te zijn! De uitbreiding is nog niet uit en is rond 7 uur Nederlandse tijd uit vanavond.

Mocht je hierna (en na het herstarten van Origin) alsnog tegen problemen aan lopen laat het ons weten Standard smile

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (766 Weergaven)

Alle reacties

Re: code sims 4 cottage living

Community Manager (retired)
Hey @melissa14dk,

Goed dat je een berichtje achter laat. Ik heb een kijkje genomen en het lijkt allemaal prima te zijn! De uitbreiding is nog niet uit en is rond 7 uur Nederlandse tijd uit vanavond.

Mocht je hierna (en na het herstarten van Origin) alsnog tegen problemen aan lopen laat het ons weten Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 9 (767 Weergaven)

Re: code sims 4 cottage living

★ Novice

Oh gelukkig maar. Raakte al helemaal in paniek haha. Heel erg bedankt voor je berichtje! Ik wacht dan tot vanavond en hoop dat ik hem kan downloaden Standard smile 

Dankje!

Bericht 3 van 9 (760 Weergaven)
0 Kudos

Re: code sims 4 cottage living

Community Manager (retired)
@melissa14dk,

We zullen inderdaad nog eventjes moeten wachten maar ik kan niet wachten voor mijn eigen Lama!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 9 (754 Weergaven)
0 Kudos

Re: code sims 4 cottage living

★ Novice

Inderdaad😁

Bericht 5 van 9 (748 Weergaven)

Re: code sims 4 cottage living

★★ Novice

Hallo,

 

 

Normaal reserveer ik nooit games, maar voor Cottage Living dat nu wel gedaan, op 20 juli. Nu blijkt dat bij het bekijken van m'n uitbreidingspakketten, ik die opnieuw moet kopen (met een rode uitroepteken boven). Bij het kijken naar m'n bestelgeschiedenis staat die er wel degelijk bij, maar wel (heel toevallig net nu) "bestelling wordt verwerkt". Net nog even nagekeken, want in een vorig bericht had je het over een gereserveerd bedrag bij de bank en zo, maar het bedrag werd effectief van de rekening gehaald op 20 juli.

 

 

Indien ik die nu opnieuw koop, kan er dan een terugbetaling van één van de twee gebeuren?

Bericht 6 van 9 (725 Weergaven)
0 Kudos

Re: code sims 4 cottage living

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem. Frown Voor het eerst ooit een pre-order gedaan en nu kan ik het spel niet downloaden.

Bericht 7 van 9 (711 Weergaven)
0 Kudos

Re: code sims 4 cottage living

★★★★★ Expert
Onderwerpen zoals deze zullen beter thuishoren in de forumtak voor De Sims 4: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Het is niet mogelijk om een product nogmaals te kopen, @moaventoch.
Wanneer je via Origin koopt, kan het verwerken van de aankoop tot wel 36 uren duren. Door toename in online kopen, van afgelopen maanden, kan het wat langer duren dan normaal.

Idem voor @AlbinoBambi.

Controleer dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld. Bij voorkeur en indien mogelijk je volledige e-mail adres gebruiken, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.
Zorg dat je bent verbonden met het internet. Gebruik van een bekabelde internetverbinding.
De Origin cliënt eens opnieuw starten.
Overige en onnodige software volledig afsluiten, want deze kunnen de goede werking van de Origin cliënt verhinderen. Met name beveiligingssoftware kan hierin een onbedoelde boosdoener zijn.
Zijn alle filters in je spelbibliotheek gewist?
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Productcodes kunnen maar 1 keer gebruikt worden en blijven na hun registratie gekoppeld aan het betreffende Origin / EA account.
Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies, waaronder kopen via Origin ook valt.

Voor het gebruik van de aanvullende inhoud, is het basisspel vereist, geregistreerd op dezelfde Origin / EA account. Ook dient jouw computer voldoen aan diens gestelde systeemeisen.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-cottage-living#store...


De Sims 4 Landelijk Leven
"Releasedatum: 22 juli 2021 19:00 CEST"
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-cottage-living

Als je aangepaste inhoud gebruikt, dan zal je deze toch even moeten ontdoen, voor dat je de aanvullende inhoud gaat downloaden en installeren.

Wanneer je "De Sims 4 Legacy Editie" gebruikt, dan wordt deze aanvullende inhoud niet daarmee ondersteund.


Groetjes.
Bericht 8 van 9 (706 Weergaven)
0 Kudos

Re: code sims 4 cottage living

Community Manager (retired)

@melissa14dk @AlbinoBambi @moaventoch ,

 

Mocht je alsnog vandaag tegen problemen aanlopen wil ik je vragen de volgende discussie raad te plegen om te zien of deze stappen helpen jullie probleem op te lossen.

 

Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan via deze discussie weten zodat we mooi alles op een plek houden.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 9 van 9 (660 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen