button delay

door Abeops
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

button delay

★★★ Newbie

Beste,

 

Sinds FUTmas is begonnen, ervaar ik buttondelay op fifa 18 ps4, dit heb ik ook enkel en alleen op FUT game modes, allen online. Ik heb vandaag gebeld met jullie, en ik ben niet helemaal tevreden over de afhandeling van deze zaak. Diegene met wie ik belde, gaat ergens vanuit zonder dat ze het mij vraagt. Ik had op het moment van de tests die ik moest doen, geen internetbekabeling in de ps4 omdat ik daar nog geen aparte internetkabel voor heb. Dus ik heb ook alle tests op wifi gedaan, die ik moest doen. Daaruit kwam dat mijn router kapot/verouderd was omdat je deze gegevens niet hoort te krijgen met een internetkabel. Verder heb ik nog nooooooit last gehad van button delay. En ik heb ook op Black Ops 3 of andere spellen ook geen last van button delay. 

 

Het bovenstaande is jammer, maar niet mijn grootste ergernis. Door de button delay is het spel onspeelbaar geworden voor mij. Elke pass/skillmove die ik doe gaat zo'n seconde of 1/2 overheen voor ze worden geregistreerd. 

 

Iemand een oplossing?

 

Ik heb alles al geprobeerd, de connectie van mijn controller naar de ps4 niet op bluetooth maar met de kabel. Ik speel nu ook met internetkabel(glasvezel notabene). Ik heb de uPnP poort opengezet, niks van dit allen helpt.

 

 

Bericht 1 van 4 (201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: button delay

EA SPORTS FC Team

Beste @Abeops,

 

Sorry voor het late antwoord, ik was op vakantie. 

 

Ik heb het voor je nagekeken en ik kon geen problemen vinden met jouw verbinding uit de bestanden die je opgestuurd had. 

 

We gaan dit verder voor je onderzoeken om te zien waar het probleem precies ligt. Ondervind je nu nog steeds het probleem?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: button delay

★★★ Newbie


Hallo Jason,

Ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad. Helaas ondervind ik het probleem nog steeds, heb zelfs een nieuwe controller gekocht om te kijken of het daaraan lag. Was niet zo. Ik ondervind nog steeds buttondelay, jockey is vertraagd en kan ikniet meer samen gebruiken met l2 en r2. Het is heel erg jammer.
Bericht 3 van 4 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: button delay

EA SPORTS FC Team
Zou je mij misschien een recente UO Trace willen sturen?
Jason.png
Bericht 4 van 4 (178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help