Re: bug

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

bug

★★★ Newbie

ik heb een bug in mijn spel want mijn begin werelden zijn weg en er gebeurt iets raars met de vloer al ik in bouwen ga en ik kan mijn sim poppetje niet bewerken kwa lichaam. ik hoop dat dit snel word opgelostDisappointed

Bericht 1 van 8 (996 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: bug

Champion
@Juullamme Het probleem kan worden veroorzaakt door aangepaste inhoud. Je doet er verstandig aan custom content goed bij te houden en te zoeken naar updates voor je CC en modificaties iedere keer als er een patchupdate van De Sims 4 is geweest.

Als je je custom content (modificaties etc) even elders op je computer stalt kan je testen welke van die onderdelen de fout veroorzaakt.
Verwijder voordat je gaat testen het bestand: 'localthumbcache.package' uit de map: '*\Documents\Electronic Arts\De Sims 4'. Zodra je het spel opnieuw start wordt er een nieuwe 'schone' versie aangemaakt en zou een groot deel van de problemen moeten worden opgelost.
Daarna kan je afhankelijk van de hoeveelheid modificaties deze terugplaatsen en testen.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 8 (951 Weergaven)

Alle reacties

Re: bug

★★★★★ Expert
Helaas is dit geen bug, @Juullamme, maar een nadeel als er aangepaste inhoud wordt gebruikt. Verwijder deze allen eerst. Met de basisstappen zullen dit soort problemen worden opgelost.


Groetjes.
Bericht 2 van 8 (970 Weergaven)

Re: bug

Champion
@Juullamme Het probleem kan worden veroorzaakt door aangepaste inhoud. Je doet er verstandig aan custom content goed bij te houden en te zoeken naar updates voor je CC en modificaties iedere keer als er een patchupdate van De Sims 4 is geweest.

Als je je custom content (modificaties etc) even elders op je computer stalt kan je testen welke van die onderdelen de fout veroorzaakt.
Verwijder voordat je gaat testen het bestand: 'localthumbcache.package' uit de map: '*\Documents\Electronic Arts\De Sims 4'. Zodra je het spel opnieuw start wordt er een nieuwe 'schone' versie aangemaakt en zou een groot deel van de problemen moeten worden opgelost.
Daarna kan je afhankelijk van de hoeveelheid modificaties deze terugplaatsen en testen.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 8 (952 Weergaven)

Re: bug

★★★ Newbie

Wij hebben dit probleem ook, en precies de stappen gevolgd, maar het probleem blijft. 

Bericht 4 van 8 (845 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug

★★★★★ Expert
Verwijder alle aangepaste inhoud ("modificaties") en repareer De Sims 4, @icjade.
Hernoem De Sims 4 map die je terugvind in je "Documenten\Electronic Arts\", voordat je gaat repareren.
Rechtsklik op de speltegel in je spelbibliotheek van de gestarte Origin cliënt en dan de "Repareren" optie kiezen.

De aangepaste inhoud, die je gebruikt is nier meer geschikt voor de huidige versie van De Sims 4. Het bijwerken van de aangepaste inhoud kan het probleem oplossen. Stuk voor stuk die terug te plaatsen en testen om te zien welke nou het probleem kunnen veroorzaken.


Groetjes.
Bericht 5 van 8 (836 Weergaven)

Re: bug

Champion
@icjade Zou je jouw/jullie probleem hier eens wat preciezer willen omschrijven?
Het is voor ons wel gemakkelijker als we weten op wat voor een apparaat je De Sims 4 speelt, Mac, PC, PS4 of Xbox. Welke uitbreidingspakketten je hebt enz. Als het mogelijk is kan een of meerdere screenshot al heel veel verduidelijken.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (830 Weergaven)

Re: bug

★★★★★ Newbie

hoi ik heb ook dat probleem ik heb namelijk het gratis uitbereidings pakket van kerstmis gedownload. maar nu zijn mijn werelden weg en zijn er alleen werelden waar ik niet in kan. ik zit op een computer en dan windows. ik probeer die uitbereiding weg te doen in de hoop dat het weer goed komt maar ik weet niet hoe.

Bericht 7 van 8 (619 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug

Champion
@amberen2020 maak je gebruik van aangepaste inhoud? Zo ja, dan kan je het eens proberen te herstellen door die uit te schakelen. Dat kan bij de overige spel opties in het hoofdmenu. Volg daarna de stappen die je eerder in deze antwoorden reeks tegenkomt.
Dus verwijder het bestand localthumbcache.package zoals ik hiervoor omschreef. Volg dan ook de overige stappen.

Helpt dat niet dan kan je proberen het spel te repareren.

Voorlopig hoef je het uitbreidingspakket niet te verwijderen. We kijken eerst naar andere oplossingen.
Laat wat horen als je nog steeds problemen ondervind.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help