Re: bug totssf guaranteed

door sicilianGangster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

bug totssf guaranteed

★★★★ Apprentice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? lessiobodghini
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Doelstellingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 21/7/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) continue
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? zoals de andere totssf destijd(sancho)
Wat gebeurt er? totssf guaranteed geeft enkel spelers van zuid Amerika. 10x gedaan, 10x zuid Amerikaanse speler 88/90
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? oplossen ik krijg enkel deze en geen europese totssf spelers

@EA_Jason 

Bericht 1 van 14 (723 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: bug totssf guaranteed

EA SPORTS FC Team

Dit is ondertussen opgelost en we hebben de spelers een in-game bericht gestuurd:

 

https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1284227761024851968

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 14 (705 Weergaven)

Alle reacties

Re: bug totssf guaranteed

EA SPORTS FC Team

Dit is ondertussen opgelost en we hebben de spelers een in-game bericht gestuurd:

 

https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1284227761024851968

Jason.png
Bericht 2 van 14 (706 Weergaven)

Re: bug totssf guaranteed

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  ik heb de link gezien en het twitter bericht gelezen.

Spijtig genoeg heb ik geen bericht gekregen zoals de tweet vermeld en heb ik ook geen pack gekregen.

 

Ik heb ongeveer 10x totssf guaranteed gedaan en waren ook idem zuid amerikaanse spelers.

Ik heb deze ook meteen direct in een nieuwe totssf gestoken en ik kreeg terug zuid amerikaanse speler...........

 

Waarom kreeg ik geen bericht en geen pack in de winkel?

Bericht 3 van 14 (681 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug totssf guaranteed

EA SPORTS FC Team

Ik heb het voor je nagekeken en ik kan niet terugvinden wat je aangeeft.

 

Als je denkt dat er iets niet klopt, dan kan je contact opnemen met onze helpdesk voor meer informatie. 

Jason.png
Bericht 4 van 14 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug totssf guaranteed

★★★★ Apprentice

@EA_Jason zoals ik al zei heb ik ook zoals de meeste de totssf guaranteed meermaals gedaan.

 

Ik kreeg enkel zuid amerikaanse spelers zoals ik al doorgaf en nog mensen dit hebben doorgegeven.......

 

Je reageerde met de link twitter en daar kan ik zien dat er idd een probleem was mey de totssf.

 

Er staat in vermeld dat de gamers een pack kunnen vinden in de winkel in het spel...... Ik heb niets ontvangen ondanks ik dit ook meermaals heb gedaan en meermaals verkeerde spelers kreeg.

Ik wil ook dat dit correct word recht gezet zoals de tweet vermeld!!! 

Bericht 5 van 14 (649 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug totssf guaranteed

EA SPORTS FC Team

Dan zou je hiervoor contact op moeten nemen met onze helpdesk @sicilianGangster.

 

Dit doe je via https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 6 van 14 (609 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug totssf guaranteed

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  en welke sub categorie moet ik aanduiden voor contact?

Bericht 7 van 14 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug totssf guaranteed

EA SPORTS FC Team

In dit geval kan je kiezen voor: Missing Content > Never Received Content.

 

Aangezien je aan hebt gegeven dat je nooit de juiste items hebt ontvangen Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 14 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug totssf guaranteed

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  thankx, ik heb via die chat contact opgenomen en wat voor een zever is dat allemaal.

Ik geef alles door ook de twitter link die je doorstuurde, zei melden als volgt:

 

spelers hebben een pack gekregen van het studio team en als ik dan vermeld dat ik niets heb gekregen zoals er nog gamers zijn dan zeggen ze gwn we kunnen er niets meer aan doen...........

 

Dit komt er op neer dat ook dit weeral bevooroordeeld is want er is een officiele tweet er is een oolossing voor de bug gegeven maar niet elke gamers die deze bug had heeft een rechtzetting gekregen.

Ik heb zelfs ergens een bericht gelezen van iemand die de sbc totssf guaranteed niet had gedaan maar toch kreeg hij wel een pakket ter rechtzetting.

Bericht 9 van 14 (554 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug totssf guaranteed

EA SPORTS FC Team

Zou je anders na kunnen vragen of ze voor je kunnen controleren of je de juiste rewards hebt gekregen in de SBC's?

Jason.png
Bericht 10 van 14 (544 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help