bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

door Kileila
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

★★★ Novice

Beste,

Om mijn vorig probleem op te lossen heb ik mijn pc hersteld maar door dat te doen heeft hij mijn sims verwijderd die er nu ondertussen weer opstaan.

Maar mijn uitbreiding pack van * leven word niet mee gedownload hoe kan ik dit oplossen

Bericht 1 van 10 (515 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

★★★★★ Expert
Dat is vrij normaal als je de PC opnieuw dient te installeren, @Kileila. Om welke uitbreiding gaat het?
Uitbreidingen worden vermeld onder hun vereiste basisspel in je spelbibliotheek van de Origin cliënt.
Klik op De Sims 4 en vanaf het tabblad "Extra Content" naar rechts toe, vind je aanvullende inhoud die je nog kan kopen voor het spel.
Zie je een oranje knop met "Download", "Spelen" of "Details", dan heb je deze in je bezit.
Maar, zie je een oranje knop met "Kopen" en een bedrag ernaast staan, dan heb je deze nog niet in je bezit.
Controleer of je wel met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
Zorg ervoor dat je computer voldoet aan gevraagde systeemeisen van de uitbreiding, om deze te kunnen gebruiken.


Mocht je problemen hebben met het downloaden, begin met de cache van de Origin cliënt leeg te maken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je verbonden met het internet, met een bekabelde internetverbinding.
Mogelijk dien je de beveiligingssoftware (tijdelijk) uit te schakelen.
Zet de schuifbalk van "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste actie en star de Origin cliënt als Administrator.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve...


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 3 van 10 (475 Weergaven)

Alle reacties

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

EA SPORTS FC Team

Beste @Kileila,

 

Ik weet niet over welke pack je het hebt, aangezien onze woordfilter deze heeft verwijderd Wink

 

Het proces voor alle packs is in pricipe hetzelfde in Origin, je gaat naar de Gamebibliotheek, klikt op De Sims en daar kan je op Uitbreidingen/Extra Content/etc. klikken om een lijst te vinden van de packs en uitbreidingen.

 

Daar moet jouw pack ook tussenstaan met een grote Download knop erbij. Als je op die knop drukt, download en installeer je de pack Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 10 (483 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

★★★★★ Expert
Dat is vrij normaal als je de PC opnieuw dient te installeren, @Kileila. Om welke uitbreiding gaat het?
Uitbreidingen worden vermeld onder hun vereiste basisspel in je spelbibliotheek van de Origin cliënt.
Klik op De Sims 4 en vanaf het tabblad "Extra Content" naar rechts toe, vind je aanvullende inhoud die je nog kan kopen voor het spel.
Zie je een oranje knop met "Download", "Spelen" of "Details", dan heb je deze in je bezit.
Maar, zie je een oranje knop met "Kopen" en een bedrag ernaast staan, dan heb je deze nog niet in je bezit.
Controleer of je wel met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
Zorg ervoor dat je computer voldoet aan gevraagde systeemeisen van de uitbreiding, om deze te kunnen gebruiken.


Mocht je problemen hebben met het downloaden, begin met de cache van de Origin cliënt leeg te maken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je verbonden met het internet, met een bekabelde internetverbinding.
Mogelijk dien je de beveiligingssoftware (tijdelijk) uit te schakelen.
Zet de schuifbalk van "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste actie en star de Origin cliënt als Administrator.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve...


Groetjes.
Bericht 3 van 10 (476 Weergaven)

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

★★★ Novice

Beste,

Ik heb het * leven als uitbereidings pakket 

het probleem is al opgeslost

bedank voor de hulp, 

Bericht 4 van 10 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

★★★★★ Expert
Het is nog steeds voor ons onbekend om welke uitbreiding het gaat, @Kileila. Kan je titel of link vermelden die gebruikt wordt door Origin?
Bericht 5 van 10 (420 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

EA SPORTS FC Team

Het maakt in principe niet heel veel uit welk pakket het is @RealSimmor0, de procedure is hetzelfde Standard smile

 

Ik heb trouwens even gekeken welke uitbreidingen we allemaal hebben met "leven" in de titel en dit is wat ik gevonden heb:

 

Stedelijk Leven

Eiland Leven

Studentenleven

Ecologisch Leven

 

Even kijken of de woordfilter een van deze woorden weghaalt.

Jason.png
Bericht 6 van 10 (394 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

★★★ Novice

het is deze met de vampieren

Bericht 7 van 10 (389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

★★★★★ Expert
Ik zie er 4 staan, @EA_Jason en "De Sims 4 Vampieren" valt daar niet onder, @Kileila.
De uitbreiding vermelden maakt het toch wat makkelijker.
De laatste 2 uitbreidingen werden op het forum al genoemd. Vreemd, dat de speltitels niet vermeld mogen worden en weggefilterd worden.


Groetjes.
Bericht 8 van 10 (366 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

EA SPORTS FC Team

Inderdaad, als er een specifiek woord is dat weggefilterd wordt dan kan ik dit doorgeven en aan laten passen Standard smile

Jason.png
Bericht 9 van 10 (346 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bij het herinstalleren wilt het uitbreiding pack niet meer mee instaleren

EA SPORTS FC Team

Inderdaad, als er een specifiek woord is dat weggefilterd wordt dan kan ik dit doorgeven en aan laten passen Standard smile

Jason.png
Bericht 10 van 10 (346 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help