Re: betaalt en niet gekregen

door Carmen_ver
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: betaalt en niet gekregen

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde. Blijkbaar is er een storing bij origin...

Bericht 11 van 18 (529 Weergaven)

Re: betaalt en niet gekregen

★★★ Novice

De uitbreiding is nu aan het downloaden op mijn origin! Ook bij jullie nu?

Bericht 12 van 18 (527 Weergaven)
Highlighted

Re: betaalt en niet gekregen

★★★★ Novice

Bij mij is het gelukt, ik kreeg een bevestegings mail waarin ik een andere versie van origin kon downlauden. Toen heb ik opnieuw ingelogt op mn origin en nu begon hij vanzelf met downlauden.

Bericht 13 van 18 (1.540 Weergaven)

Re: betaalt en niet gekregen

★★★ Novice
@Wie7345 die van mij wordt nu wel gedownload!
Bericht 14 van 18 (507 Weergaven)

Re: betaalt en niet gekregen

★★★★★ Expert
Omdat meerdere mensen online aankopen zijn aan het doen, vanwege de minder leuke situatie die ons wereldwijde ons bezighoud, kan het wat langer duren dan normaal. Er zit weinig op, dan geduldig blijven en er op te wachten.
Het is drukker zijn bij de bedrijven die de betalingen afhandelen. Ook zij hebben last van dit, mogelijk met minder mensen en beperktere openingstijden.
Verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren. Al is het geld van jouw rekening af.
De tekst "betaling in behandeling" betekent dat deze bezig is met verwerken.

Indien je nog geen e-mail hebben ontvangen van jouw bestelling, kijk dan eens in de andere mappen, naast die van je Postvak In. Zoals de mappen voor ongewenste e-mail, vaak "spam" of "junk" genoemd.

Indien je een foutmelding ziet, controleer je de gegevens en probeer je het nog een keer. Later nog eens proberen. Anders een andere betalingsmethode gebruiken. Voor sommige betalingsmethodes kan een kleine afwijking al genoeg zijn om het te laten mislukken.

Verzeker dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld, de aankoop zal daarop automatisch gekoppeld worden.

Je dient het basisspel van De Sims 4 in jouw bezit te hebben, om een uitbreiding en/of aanvulling te kunnen gebruiken.

Met een kinderaccount is het niet mogelijke om online aankopen te doen. Je kan het product in een (online) winkel kopen, waar je een DVD hoesje met een productcode krijgt, die je kan verzilveren / registreren op jouw EA / Origin account. Andere winkels kunnen je die per e-mail versturen of een e-mail met daarin de instructies hoe je daaraan kan komen.Zorg dat je alleen bij erkende winkel koopt.

In de meeste gevallen, zal de Origin cliënt aangeven (met een melding of bericht) dat er iets klaarstaat om te gaan downloaden. Je kan de Origin cliënt eens opnieuw opstarten.


(Doordat meer mensen hetzelfde probleem hebben en vaak er een nieuw onderwerp aanmaken, als waarop nog eens wordt gereageerd, kan het zijn dat je vaker genoemd wordt. Dit is niet te vermijden.)


Groetjes.
Bericht 15 van 18 (499 Weergaven)

Re: betaalt en niet gekregen

★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik heb net Eilandleven gekocht maar nergens een mail of iets ontvangen.

Wat moet ik doen? Het geld is wel van me rekening af,......

 

Mvg, 

Femque Boers

Bericht 16 van 18 (421 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betaalt en niet gekregen

★★★ Newbie
@Femquetje ik heb hetzelfde probleem, wij moeten gewoon wachten omdat het druk is op EA.
Bericht 17 van 18 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betaalt en niet gekregen

★★★★★ Expert
Het verwerken van je betaling kan tot 36 uren duren. Zoals ik eerder had vermeld, misschien nog wat langer, vanwege de minder leuke situatie wereldwijd bezig is. Er zit weinig op dan er op te wachten. Verwacht je een e-mail, dan ook eens de andere mappen nalopen.

Trouwens, @Femquetje, persoonlijke gegevens online zetten, is geen goed idee.


Groetjes.
Bericht 18 van 18 (382 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen