Re: bestelling in behandeling

door christiaan232
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: bestelling in behandeling

★★★ Novice

Staat er bij iedereen bestelling in behandeling?

Bericht 11 van 18 (673 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bestelling in behandeling

★ Apprentice

Heb exact hetzelfde probleem! Zag wel dat er een probleempje was bij mijn bank waar de BIC code op het overschrijvingsformulier niet was ingevuld. Aangezien ik al enkele keren via Origin besteld heb, heb ik deze dan maar zelf toegevoegd maar nu heb ik nog steeds mijn game niet ontvangen.

Bericht 12 van 18 (665 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bestelling in behandeling

★★★ Newbie
Bericht 13 van 18 (660 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bestelling in behandeling

★★ Novice
Bericht 14 van 18 (655 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bestelling in behandeling

★★★★ Novice

ik heb hetzelfde probleem, ik heb net sims 4 gekocht en zie hem niet in mijn gamebibliotheek staan en het geld is er wel af gehaald.

Bericht 15 van 18 (639 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bestelling in behandeling

★ Novice

Bij mij staat dat de bestelling nu verwerkt wordt

Bericht 16 van 18 (638 Weergaven)

Re: bestelling in behandeling

★★★ Novice

Ik krijg net de mail met de orderbevestiging de game is aan het downloaden. Hopelijk de rest ook dadelijk

Bericht 17 van 18 (633 Weergaven)

Re: bestelling in behandeling

★★★★★ Expert
Het kan tot 36 uren duren voordat je betaling is verwerkt, @fleur-97673.

Worden de aankopen bij "Bestelgeschiedenis" vermeld? https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Om uitbreidingen en/of aanvullingen te kunnen spelen, is het basisspel benodigd.
Voor het online kopen is een volwassene EA/Origin account benodigd.
Gebruik een andere betalingsmethode, mocht de gekozen betalingsmethode niet werken. Als je problemen hebt met de gebruikte betalingsmethode, kan je beter eerst eens contact opnemen met het bedrijf waar deze dienst onder valt.

Tevens dienen jullie er rekening mee te houden, dat nou met de feestdagen het langer kan duren.


Indien de aankoop niet verschijnt in jouw spelbibliotheek, dien je te zorgen dat alle filters gewist zijn, controleren dat je bent aangemeld met de juiste EA/Origin account, je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt niet geblokkeerd wordt door andere software die draait op je computer.
Verder kan je de cache van de Origin cliënt leegmaken. https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Meestal werkt het ook als je eerst afmeld bij de Origin cliënt, deze helemaal afsluiten. Dan weer start en je weer gaat aanmelden.

Als dit geen verbetering geeft, kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk, via deze telefoonnummers:
Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Ook kan je een terugbel verzoek indienen via: https://help.ea.com/nl/contact-us/
De helpdesk is bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 12:00 tot 21:00.


Dit is ook bedoeld voor: @Rosebud010, @Jannekeruiter, @Gysjes; @Dokadootje, @christiaan232, @DaRuy198, @jwcxii en @MvGeijn.


Laten jullie nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 18 van 18 (1.269 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen