Re: become famoes

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

become famoes

★★★★★ Novice

hello.

 

i play the sims famously. and I have to perform an action scene or sci-fi. you have that cup of work and fitness is not said or started and now 100% and it says guitar playing has not started or has started and now 100% but that action scene or sci-fi ... really no idea. I've already had actors come home. but all you can click on is romantic and just acting now I just clicked acting in the hope that I can perform an action scene. I have looked at mean and naughty properties when you click on another doll and again you cannot perform an action scene. who knows how I can perform an action scene?

 

manny greets

Bericht 1 van 5 (1.076 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: become famoes

★★★★★ Expert
Is inmiddels je probleem verholpen, @lilianvanpaard? Test eens met een andere Sim / huishouden.
Verwijder alle aangepaste inhoud ("modificaties"), als je die soms gebruikt.
De basisstappen doen en zorg dat De Sims 4 is bijgewerkt.

Met de update van 7 april 2020 (versie 1.62.67.1020 voor PC), zou onder andere het genoemde probleem met reizen voor de uitbreiding "Word Beroemd" zijn opgelost.


Dit is echt het Nederlandstalig forum. Dat kan je zien aan "Answers HQ Nederlands" in de zwart balk in de afbeelding.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (969 Weergaven)

Alle reacties

Re: become famoes

Champion
@lilianvanpaard I think you can also understand Dutch.
Dus als je het niet erg vindt, zal ik de vraag in het Nederlands beantwoorden. Je bent hier immers op de Nederlandse pagina van het forum.
Als je een actie scène wilt uitvoeren moet je allereerst voldoende kennis hebben van het acteren. Jouw Sim moet minimaal vaardigheid 8 hebben om dergelijke scènes te kunnen uitvoeren dat geldt ook voor de Sci-fi scène.
Er zijn echter wel wat problemen met het spel 'Word Beroemd'. Zo is er een bug bij het reizen. Als je daar ook op doelt dan raad ik je aan eens te kijken op deze Thread op het Engelstalige deel van dit forum: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-GF-Actor-Prep-Tasks-reset-on-traveling/td-p/8533570. Daar kan je ook aangeven of je dezelfde problemen ervaart.
Als je andere of meer vragen hebt, stel ze gerust in het Nederlands.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (1.058 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: become famoes

★★★★★ Novice

Bedankt, ik begreep er al niks van maar het is gewoon mijn acteer niveau van mijn Sims poppetje.

Ik dacht dat ik op een Engelstalig forum belandt.

 

Hartelijke groet terug Standard smile Standard smile

 

Bericht 3 van 5 (1.041 Weergaven)

Re: become famoes

★★★★★ Expert
Is inmiddels je probleem verholpen, @lilianvanpaard? Test eens met een andere Sim / huishouden.
Verwijder alle aangepaste inhoud ("modificaties"), als je die soms gebruikt.
De basisstappen doen en zorg dat De Sims 4 is bijgewerkt.

Met de update van 7 april 2020 (versie 1.62.67.1020 voor PC), zou onder andere het genoemde probleem met reizen voor de uitbreiding "Word Beroemd" zijn opgelost.


Dit is echt het Nederlandstalig forum. Dat kan je zien aan "Answers HQ Nederlands" in de zwart balk in de afbeelding.


Groetjes.
Bericht 4 van 5 (970 Weergaven)

Re: become famoes

★★★★★ Novice

Dat klopt ik kan weer reizen naar de opname studio

Bericht 5 van 5 (952 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help