battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

door ScHeLiE-NeLiE
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

klopt heb een factory OC videokaart namelijk deze DUAL-RTX2080TI-O11G|Videokaarten|ASUS Nederland  en moet hem  underclocken ja maar is alleen met battlefield games  zoals battlefield 5  en battlefield 2042  en het leuke komt met battlefield 1 helemaal geen probleem en geen underclock nodig dus  lijkt my dat het tch iets kan zijn met de   frostbyte engine omdat er als ik het goed had een updated frostbyte  versie tussen battlefield 1 en  battlefield 5 was 

Bericht 31 van 48 (720 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

maar underclock of niet  als ik maar probleemloos kan spelen  daar gaat het om  en op dit moment  werkt het dus nu maar hopen dat het  zo blijft

Bericht 32 van 48 (719 Weergaven)

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

Community Manager
@ScHeLiE-NeLiE, dankjewel voor de info & updates!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 33 van 48 (689 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

geen probleem ik hoop dat het underclocken van de videokaart  snel niet meer nodig is en hoop dat het in het spel of in nvidia drivers word opgelost. ben in iedergeval blij weer een beetje te kunnen spelen

Bericht 34 van 48 (677 Weergaven)

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

Community Manager
Hey @ScHeLiE-NeLiE,

Enkele dagen geleden is de BF2042 Season 1 update uitgekomen.
Heb je daar nog steeds problemen mee?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 35 van 48 (663 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

is vandaag pas uitgekomen  en nog niet gespeelt  ga ik  wel spelen maar de laatste update doet het spel wel beter aanvoelen  maar nog steeds underclocken videokaart  is nodig 

Bericht 36 van 48 (655 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

Community Manager
@ScHeLiE-NeLiE, de update was enkele dagen geleden uitgekomen, Season 1 is inderdaad gisteren pas gelanceerd. Wink

Hmm, oké, dus je moet nog steeds je videokaart underclocken? Dat hoort natuurlijk niet te moeten, dat denk ik er zelf van teminste.

Zou ik mogen vragen op hoeveel MHz je GPU clock draait als je Battlefield opstart?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 37 van 48 (645 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

normaal loopt hij op 1635 hz  (gpu boost clock )  als ik het goed had en doe min 50 hz dus nu op 1585 hz  en dacht voltage  op 90 %

Bericht 38 van 48 (639 Weergaven)

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

Community Manager
@ScHeLiE-NeLiE, oké. En hoe pas je dit precies aan, via MSI Afterburner toevallig?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 39 van 48 (636 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

nee ik gebruik gpu tweak 2 of  gpu tweak 3 asus he maar eventueel zou dat ook kunnen ja 

Bericht 40 van 48 (627 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help